مس رفسنجان تنها صدرنشین لیگ یک

امروز تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد در اهواز استقلال خوزستان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و همچنان صدرنشین لیگ دسته یک باقی بماند.

از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور امروز ۸ بازی به صورت همزمان آغاز شد و یک بازی بین دو تیم فجر شهید سپاسی و شهرداری تبریز به دلیل شرایط جوی لغو گردید.

در یکی از حساس ترین بازیهای امروز مس رفسنجان موفق شد در اهواز استقلال خوزستان را شکست دهد تا به صدرنشینی اش در این مسابقات ادامه دهد.

محمد مهری در دقیقه 56 تک گل این بازی را برای مس به ثمر رساند.

با این نتیجه شاگردان محمد ربیعی پنجمین پیروزی متوالی خود را در لیگ یک به دست آوردند و حالا با 39 امتیاز در صدر جدول باقی می مانند.

ضمن اینکه با توجه به توقف تیم گل ریحان در بازی امروز، مس رفسنجان فاصله ای 2 امتیازی با این رقیب مدعی ایجاد کرد و صدر جدول را از حالت اشتراکی هفته قبل خارج کرد.

مس کرمان هم که تا هفته هجدهم در رده پنجم جدول قرار داشت، با پذیرفتن شکست از رایکا تیم هفدهم جدول باعث رقم خوردن یک شگفتی در این هفته شد.

مس کرمان اکنون در رده 6 جدول لیک دسته یک قرار دارد.

بهترین نتیجه این هفته را هم تیم بادران به دست آورد که در خانه نیروی زمینی با ۴ گل در مقابل یک گل به پیروزی رسید تا شاگردان روانخواه در این هفته پذیرای شکست سنگینی باشند.

نتایج هفته نوزدهم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

2020 01 13 2

2020 01 13 3

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40324
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.