نبض خاموش گل‌گهر | کار سخت گل‌گهر برای فرار از قعر جدول

در هفته بیستم لیگ برتر کشور شاگردان جلالی فردا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می‌روند.

گل‌گهر سیرجان که در بازی قبل خود توانست تیم پر ستاره تراکتور را در خانه متوقف کند، اکنون با انگیزه به سمت امتیازگیری از تیم رده ششمی صنعت نفت آبادان می‌رود.

گل‌گهر در این بازی به دنبال گرفتن امتیاز برای جدا شدن از ته جدول است، این تیم از هفته 5 تا هفته 19 در رده پانزدهم جدول ثابت مانده است.

رده گل گهر سیرجان

اما تیم صنعت نفت آبادان که در اوایل فصل توانسته بود با بازی‌های تماشاچی پسند خود، تیم را به صدر جدول نزدیک کند بعد از سه باخت پیاپی و جدا شدن سرمربی وارد بحران جدیدی شده و انگیزه این تیم را گرفته است.

البته بهنام سراج سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان که برای نخستین بار به عنوان سرمربی در یک تیم لیگ برتری حضور دارد، امیدوار به پیروزی در این بازی است تا بتواند سهمیه آسیا را برای تیم خود به دست آورد.

آمار و چهره های دو تیم 

گل‌گهر سیرجان با ۱۸ گل خورده و صنعت‌نفت آبادان با ۲۰ گل خورده آمار یک گل خورده در هر بازی را در پرونده خود دارند بیانگر تزلزل خط دفاعی ۲ تیم به شمار می‌رود.

عیسی آل‌کثیر، مهاجم صنعت‌نفت که پس از کش و قوس‌های فراوان در تیم  ماندنی شد، می‌تواند مهم‌ترین خطر برای باز کردن دروازه گل‌گهر سیرجان باشد.

گل‌گهر با جذب گادوین منشا توانسته در خط حمله خود به سر و سامان برسد و این بازیکن در نخستین بازی خود موفق شد دروازه تراکتورسازی را باز کند تا خیال جلالی در خط حمله آسوده شود.

گل‌گهر در خط حمله میانی با داشتن بازیکنانی مانند شاکری و برزای می‌توانند برای نفتی‌ها دردسر ساز شوند هر چند آمار گلزنی آن‌ها مناسب نیست ولی به لحاظ تکنیک و سرعت جز آماده‌های لیگ برتر به شمار می‌روند.

در آن سوی میدان نیز طالب ریکانی و جعفر سلمانی توانسته‌اند زوج خطرناکی را تشکیل دهند.

این بازی ساعت 16:00 فردا ( جمعه 25 بهمن 98) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42415
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.