واریز اولین کمک‌های بلاعوض به سیل زدگان زهکلوت

مدیرکل بنیاد مسکن کرمان از استقرار ستاد بازسازی در زهکلوت خبر داد و گفت: نخستین کمک بلاعوض به حساب متقاضیان بازسازی منازل آسیب‌دیده سیل در زهکلوت واریز شد.

سلطانی‌نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: از روزی که در مناطق جنوبی استان کرمان با بحران سیل و سیلاب مواجه شدیم در منطقه حضور یافتیم و در حقیقت بنیاد مسکن در مناطق سیل‌زده استان کرمان استقرار یافت.

سلطانی نژاد با بیان اینکه تامین اعتبار برای ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده را از همان روز اول پیگیری کردیم افزود: تا امروز تمام واحدهای خسارت‌دیده در شهرستان‌های کهنوج، قلعه‌گنج و رودبارجنوب که بیشترین خسارت سیل را دیده بودند، شناسایی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با عنوان اینکه عمده خسارت‌های سیل در شهر زهکلوت و بخش جازموریان بوده است گفت: ارزیابی دقیق از واحدهای خسارت‌دیده انجام شده است.

سلطانی نژاد ادامه داد: به یاری خداوند توانستیم در همان روزهای اول وقوع سیل در استان اعتباری تحت عنوان کمک‌های بلاعوض از بنیاد مسکن کشور برای کمک به سیل‌زدگان زهکلوت دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه ستاد بازسازی بنیاد مسکن در زهکلوت راه‌اندازی و در همان شهر مستقر شده است گفت: عملیات بازسازی واحدهای مسکونی خسارت‌دیده در زهکلوت با اتمام بارندگی‌های اخیر با مشارکت مردم آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با عنوان اینکه روز گذشته نخستین کمک بلاعوض به حساب متقاضیان بازسازی منازل آسیب‌دیده بر اثر سیل در شهر زهکلوت واریز شد افزود: تامین نیرو انجام شده و 9 اکیپ بنیاد مسکن کار شناسایی و تامین خسارت را انجام دادند و در حال حاضر هم در حال تشکیل پرونده برای متقاضیان هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46112
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.