مهلت دو هفته‌ای به صنایع بزرگ استان: حساب‌های بانکی به کرمان نیایند، مسدود می‌شوند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اعلام کرد که صنایع بزرگ استان دو هفته فرصت دارند تا گردش مالی خود را به استان کرمان منتقل کنند.

آنطور که ایسنا نوشته، مهدی حسینی‌نژاد گفته

بر اساس مصوبه امروز شورای معادن استان کرمان مقرر شد ظرف دو هفته آینده شورای عالی هماهنگی بانک‌ها در قالب فرمت پیشنهادی گردش حساب‌های صنایع و معادن بزرگ استان را از بانک‌های مختلف رصد کرده و در جلسه آینده شورا گزارش نهایی خود را ارایه دهد. این مصوبه چون با حضور رییس کل دادگستری استان و دادستان برگزار شد به عنوان یک دستور قضایی نیز تلقی می‌شود و در صورتی که این انتقال حساب‌ها صورت نپذیرفته وارد پروسه قضایی خواهیم شد و حساب‌های آنها را مسدود خواهیم کرد.

البته این اولین بار نیست که مسوولان کرمانی برای شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی چنین خط و نشان می‌کشند. 19 بهمن سال گذشته محمدجواد فدایی، استاندار کرمان در شورای معادن درباره انتقال حساب شرکت های بزرگ استان کرمان به داخل استان گفت که از رییس کل بانک مرکزی درخواست می کنیم که ابلاغ نماید هیچ بانکی برای شرکت های فعال در استان کرمان حساب باز نکند.

قانون انتقال گردش مالی به کرمان؛ شرکت‌های معدنی تره هم خرد نمی‌کنند| تهدید استاندار: حساب‌های خارج از کرمان بسته شوند

با این حال در جلسه امروز شورای معادن باز هم بحث اصلی درباره منتقل نشدن این حساب‌ها بود البته سابقه تلاش مقامات کرمانی برای انتقال گردش مالی شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدن به پیش از استانداری فدایی برمی‌گردد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47318
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.