ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی رایگان است

احمد اسکندری‌نسب ، با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس کرمان آغاز شده است اظهار داشت: ستادهای ثبت‌نام در تمامی مناطق و شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با بیان اینکه صرفا برمبنای کروکی محل سکونت دانش‌آموزان انجام می‌شود گفت: از خانواده‌ها تقاضا داریم که نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود در نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: اولیایی که در زمان ثبت‌نام فرزندان خود با شکلی مواجه شوند می‌توانند به این ستادهای ثبت‌نام آموزش و پرورش مراجعه کنند.

در ادامه وی با بیان اینکه تلاش ما در مجموعه آموزش و پرورش استان این است که تمامی دانش‌آموزان از بهترین خدمات بهرمند شوند و کیفیت آموزشی ما در تمامی مدارس به بهترین نحو ممکن ارائه شود گفت: مشکل عمده‌ای که زمان ثبت‌نام وجود دارد در این است که برخی از اولیا تصور می‌کنند که کیفیت آموزشی و امکانات تعدادی از مدارس ما از بقیه بهتر است.

اسکندری‌نسب با اشاره به اینکه تاکید خانواده‌ها بر ثبت‌نام فرزندان در تعدادی از مدارس به مشکلات زمان ثبت نام دامن می‌زند افزود: تمام تلاش ما این است که دانش‌آموزان از کیفیت مطلوب آموزشی در تمام مدارس کرمان برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی رایگان بوده و مدارس دولتی اجازه دریافت هیچ گونه وجهی در زمان ثبت‌نام را ندارد گفت: اولیای دانش‌آموزان تنها باید هزینه بیمه و کتاب را پرداخت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه هزینه کلاسهای فوق برنامه دانش‌آموزان هم باید با موافقت اولیا دریافت شود افزود: تنها مدارس خاص ما چون شاهد، سمپاد و نمونه اجازه دریافت وجه مصوب را در زمان ثبت‌نام دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31134
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.