امتحانات پایه نهم مجازی برگزار ‌می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: امتحانات دانش‌آموزان پایه نهم در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

محمدصادق بصیری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: والدین دانش آموزان پایه نهم و به ویژه جنوب استان که این روزها بیشتر در معرض گردش ویروس قرار دارند، درخواست داشتند امتحانات به صورت مجازی برگزار شود که ستاد با این موضوع موافقت کرد.

او اضافه کرد: با این شرط که آموزش و پرورش زیرساخت های لازم را فراهم کرده و با وزارتخانه هماهنگی لازم صورت بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: تاکنون فعالیت کارکنان اداری به صورت حضور یک سوم و دو سوم بود که از تاریخ ۱۰ خردادماه همه کارکنان باید در محیط کار خود حضور داشته باشند.

محمدصادق بصیری افزود: کسانی که علائم ویروس کرونا را دارند یا به علت بیماری زمینه ای به تشخیص مراجع ذیصلاح، نمی‌توانند در محل کار حضور داشته باشند.

موزه ها و اماکن تاریخی بعد از عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی بازگشایی می‌شود.

بصیری تصریح کرد: تالارها و سالن های پذیرایی نیز مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی و صرفا برای تهیه و سرو غذا می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند و برای مراسم دیگر فعلا محدودیت خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: اتحادیه بازی های رایانه ای درخواست بازگشایی داشتند که دانشگاه علوم پزشکی هنوز موافقت نکرده و قرار شد یک کمیته در این زمینه بررسی نموده و در صورتی که شرایط فراهم باشد و دانشگاه موافقت کند، تصمیم گیری خواهد شد.

بصیری درباره فعالیت دست فروشان بیان کرد: دست فروشی ها به دلیل اینکه کنترلی بر آنها نیست، فعالیتشان درست نیست.

وی اظهار کرد: استفاده از بوستان ها و پارک ها صرفا برای قدم زدن و استفاده از هوای آزاد است و شهروندان باید این حضور و راه اندازی را پلکانی پیش بروند تا با حجم جدید ویروس مواجه نشویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: استان کرمان تاکنون در بحث ویروس کرونا خوب کنترل شده و می‌شود و قطعا برخی صنوف آسیب می بینند که باید برای آن‌ها فکری کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49930
2 نظرات
  1. نهمی می گوید

    این خبر معتبره؟ مدرسه ما هنوز هیچی اعلام نکرده

  2. Zand می گوید

    سلام وقت به خیر
    شنبه امتحانات دخترم در کلاس نهم به صورت حضوری برگزار می شود
    مدرسه اعلام کرده هیچ بخشنامه ای در رابطه با لزوم امتحان مجازی دریافت نکرده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.