۴۴ نفر مبتلایان مربوط به هفت شهرستان جنوبی هستند


۱۲ نفر از پرسنل در میان ۶۴ مورد مبتلای جدید

دکتر مهدی شفیعی، سخنگوی این دانشگاه درباره‌ی آخرین وضعیت کرونا در استان تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه ۴ خرداد ۹۹تعداد بیماران شناسایی شده در ۲۴ ساعت قبل را ۶۴ نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه ۶۴ بیمار جدید با انجام آزمایش بر ۲۵۵ نمونه‌ی مشکوک در استان شناسایی شده‌اند که ۳۲ نفر آن‌ها زن و ۳۲ نفر مرد هستند.

وی گفت: «۱۴ مورد بیمار بستری، هفت مورد بیمار سرپایی، ۱۲ مورد پرسنل بهداشتی و درمانی و ۳۱ مورد اطرافیان بیماران هستند که در طرح غربالگری فعال ما شناسایی شده‌اند».

وی افزود: «۱۱ نفر از بیماران جدید از حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، ۴۴ نفرشان از حوزه‌ی دانشگاه جیرفت و هشت نفرشان از حوزه‌ی دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان هستند. همچنین، یک نفر از بیماران جدید از حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی بم است».

به این ترتیب با شناسایی ۶۴ بیمار جدید، تعداد کل بیماران کرونا در استان کرمان از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک‌هزار و ۴۸۸ نفر رسید که ۶۴۵ نفر از کل بیماران بستری شده‌اند و مابقی سرپایی و از اطرافیان بیماران بوده‌اند».

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان ادامه داد: «در ۲۴ ساعت گذشته، یک زن در حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت و از شهرستان رودبار جنوب به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

شفیعی گفت:« بیمار فوت شده در بیمارستان کهنوج بستری بود و سابقه نارسایی تیروئید داشته است».

به این ترتیب مجموع قربانیان کووید۱۹ در استان به ۷۲ نفر رسید».

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=49972
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.