ابتلای ۹۰ پرسنل حوزه سلامت سیرجان به کرونا

قائم مقام دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: در شهرستان سیرجان تاکنون ۹۰ نفر از کادر بهداشتی و پرسنل حوزه سلامت به کرونا مبتلا شده اند.

دکتر موسی نصراله پور افزود: از ۹۰ نفر پرسنل حوزه سلامت شهرستان سیرجان که به کرونا مبتلا شدند ۳۰ نفر از کادر درمان و ۱۴ نفر از کادر بهداشتی هستند.

وی ادامه داد: ۲۱ نفر از پرسنل گروه‌های پرستاری و بالینی دو بیمارستان امام رضا(ع) و دکتر غرضی، ۳ نفر پزشک، ۶ نفر پرسنل اورژانس۱۱۵ و ۱۴ نفر پرسنل کادر بهداشتی و مراقبین سلامت هستند.

او اضافه کرد: ۴۶ نفر از پرسنل پشتیبانی، اداری و خدمات بیمارستان ها و واحدهای تابعه دانشکده مجموع پرسنل حوزه سلامت در شهرستان سیرجان به کرونا مبتلا شده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: خوشبختانه تعداد پرسنل مبتلا به کرونا در سیرجان بسیار کاهش داشته به طوری که در دو هفته گذشته تعداد اندکی به پرسنل مبتلا افزوده شده است که این مهم، مشکلات نیروی انسانی حوزه سلامت سیرجان که در جریان مبتلایان آسیب دیده بود، را تا حدودی مرتفع می کند.

وی اظهار کرد: جمعه گذشته نیز آزمون جذب ۱۵ نفر پرستار و ۵ نفر ماما به صورت قرارداد خرید خدمت با حضور ۱۱۰ نفر شرکت کننده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور تامین بخشی از کمبودهای نیروی انسانی مورد نیاز در شرایط کنونی برگزار شد.

نصراله پور افزود: قبول شدگان پس از طی مراحل مصاحبه تخصصی، عملی و انجام مراحل اداری، کار خود را شروع می‌کنند که امیدواریم با آزمون استخدامی آتی نیاز نیروی انسانی به ویژه در کادر پرستاری مرتفع شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52499
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.