آموزش و پرورش به شدت نیازمند فضای آموزشی است

 محمد محسن بیگی روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به هفته پیوند اولیاء و مربیان و پدافند دفاعی گفته این عوامل دو رکن اساسی در آموزش و پرورش به شمار می روند.

به گفته محسن بیگی اولیاء و مربیان در تعامل با هم می توانند نتیجه خوبی در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان به وجود بیاورند. معلمان و والدین باید در یک جهت باشد چرا که مسیر متفاوت باعث می شود دانش آموز راه سومی برگزیند.

محسن بیگی ادامه داد که آموزش و پرورش بیش از مشارکت مالی والدین به مشارکت فکری و مشورتی در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموز نیاز دارد تا بتوانیم حرکت مفیدی در این زمینه انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در کشور برای جوانان و نوجوانان ما از اهمیت زیادی برخوردار است اظهار کرد که حفاظت از سرمایه های کشور در پدافند غیرعامل دنبال می شود و مدارس در خصوص آشنایی دانش آموزان با پدافند غیرعامل کوشا هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان  تصریح کرد که اقدامات خوبی برای آشنایی دانش آموزان با پدافند غیرعامل، مسائل مختلف، بلایای طبیعی و انسانی و همچنین تهدیداتی که در حوزه سرمایه های معنوی و فرهنگی مردم وجود دارد انجام شده است.

وی افزود که بحث بررسی املاک و فضاهای آموزش و پرورش و کمبود فضاهای آموزشی در شهر کرمان و همچنین عدم ساخت و ساز در شهرک های بزرگ در قالب یک گزارش اطلاعاتی جمع آوری شده است.

محسن بیگی با بیان اینکه پروژه مهر در استان کرمان با موفقیت انجام شد، می گوید که در پروژه مهر اعتباری در دست نبود ولی با کمک مردم خیر و درآمدهای حاشیه توانستیم این پروژه را با موفقیت انجام دهیم.

وی با تاکید به اینکه آموزش و پرورش به شدت نیاز به فضای آموزش دارد، افزود که آموزش و پرورش ۴۶ ملک در اختیار دیگران دارد مثلا در باغین که با کمبود فضای آموزش مواجه ایم ملک آموزش و پرورش در تصرف دانشگاه پیام نور است و باید ملک متعلق به آموزش و پرورش برگردانده شود.

محسن بیگی با اشاره به حادثه خیز بودن کرمان افزود که اغلب ساختمان های شهر کرمان به دلیل قدیمی بودن نیاز به استحکام سازی دارد.وی خواستار بازگرداندن زمین ها و املاک آموزش و پرورش شد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5327
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.