نگهداری بنزین در منزل حادثه آفرین شد

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: عدم رعایت نکات ایمنی و نگهداری بنزین باعث انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهر کرمان و مصدوم شدن یک نفر شد.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در تشریح این خبر گفت: عدم رعایت نکات ایمنی و نگهداری بنزین باعث انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهر کرمان شد.

وی زمان رخداد این حادثه را ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه  ۱۵ مهرماه اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره  ۶ و ۴ در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان بیان کرد: مقدار قابل توجهی بنزین در داخل  منزل نگهداری می‌شده است  که باعث انفجار و وقوع آتش سوزی شد که با توجه به شدت حریق، آتش سوزی در حال سرایت به دیگر قسمت‌های منزل بود که با حضور به موقع آتش‌نشانان از گسترش آن جلوگیری و آتش سوزی مهار شد.

وی  اظهار کرد: یک نفر مصدوم این حادثه که قبل از ورود آتش‌نشانان دچار سوختگی سطحی از ناحیه دست شده بود توسط عوامل اورژانس در محل اقدامات درمانی وی انجام شد.

میرزایی خطاب به شهروندان گفت: لازم است شهروندان نکات ایمنی و پیشگیری را رعایت و از نگهداری مایعات قابل اشتعال از جمله بنزین در محل سکونت و کار خود جدا خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=56880
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.