استاندار کرمان: مدیرانی که مانع اجرای پروژه‌ها شوند تغییر می‌کنند

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اختلافات دستگاه‌های دولتی نباید مانع و تاخیر اجرای پروژه‌ها باشند، گفت: مدیری که سر راه پروژه‌ای قرار گیرد، کنار گذاشته می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، دکتر علی زینی‌وند در دیدارِ مدیرعامل و معاونان شرکت گاز استان کرمان که گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی در استان کرمان ارائه شد، ابراز امیدواری کرد با پروژه‌های در دست این مجموعه، گازرسانی در استان به میانگین کشوری برسد.

وی ابراز داشت: تحریم‌ها، مسدود شدن درآمدهای نفتی و کاهش اعتبارات، دولت را در مضیقه‌ و سختی قرار داد، اما پروژه‌های اصلی زیرساختی کشور بر زمین نماند.

استاندار کرمان، گازرسانی در منطقه جنوب شرق کشور را از جمله مهمترین پروژه‌های حیاتی کشور دانست و بر جذب سریع اعتبارات تاکید کرد.

دکتر زینی‌وند تصریح کرد: هیچ فرماندار، شهردار و دستگاه دولتی حق ندارد به دلیل اختلاف نظرها، پروژه‌ای را حتی برای یک ساعت هم تعطیل کند و این مسائل باید با تدبیر مسئولان محلی حل شود.

وی گفت: مدیری که سر راه پروژه‌ای قرار گیرد و مانع اجرای کار باشد، پروژه تعطیل نمی‌شود، بلکه مدیر کنار گذاشته می‌شود.
استاندار کرمان بر سرعت‌بخشی در گازرسانی تاکید کرد و خاطرنشان نمود: چارچوب‌های قانونی باید محکم بسته شود که حق مردم با تغییرات مدیریتی ضایع نگردد.

فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در این دیدار گفت: شرکت گاز استان کرمان به هیچ پیمانکاری بدهی ندارد و توانسته‌ایم بودجه خوبی را برای ادامه پروژه‌های گازرسانی جذب کنیم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته با اجرای ۲۲۷۵ کیلومتر شبکه‌گذاری و خط انتقال و تغذیه در کشور معادل ۲ برابر ظرفیت و تعهد خود، توانستیم رکورد بی‌سابقه‌ای را به دست آوریم و امسال نیز با وجود تمام مشکلات حدود هزار کیلومتر خط شبکه و انتقال و تغذیه ایجاد کرده‌ایم.

فلاح به مشکل قاچاق سوخت در استان اشاره داشت و گفت: در سال ۹۸ با گازرسانی‌های صورت گرفته نزدیک به ۵۱ میلیون لیتر معادل ۴۱ درصد از قاچاق سوخت مایع جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از گازرسانی به هفت شهر و ۷۰ روستای دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=58922
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.