استاندار کرمان به جنوب استان سفر می‌کند

استاندار کرمان فردا پنجشنبه 25 دی‌ماه در سفری یک روزه مهمان مردم جیرفت و عنبرآباد است؛ قرار است در این سفر بازدید و افتتاح چند پروژه انجام شود.

دکتر زینی‌وند در ادامه سفرهای شهرستانی خود این هفته به جنوب استان سفر می‌کند. بر اساس شنیده های خبرنگار کرمان نو بازدید و افتتاح معدن مس کاتد اطلس کارمانیا در بخش ساردوییه جیرفت یکی از برنامه‌های سفر استاندار است. این کارخانه بزرگترین کارخانه مس کاتد جنوب استان با پیش بینی تولید سالانه ۲۰ هزار تن در سال است که شهریور 96 کلنگ زنی شد.

آن طور که شنیده می‌شود استاندا در این سفر از مجتمع صنایع غذایی نیلی صنعت عنبرآباد و بیمارستان درحال ساخت این شهرستان بازدید می‌کند. نیلی صنعت یکی بزرگترین کارخانه های صنایع غذایی در جنوب شرق کشور است.

قرار است در این سفر استاندار چند طرح را نیز در شهرستان جیرفت افتتاح کند. اما شاید یکی از مهم ترین چیزهایی که مردم جنوب استان در انتظار شنیدن آن از استاندار هستند خبری از هلیل رود است.

زینی‌وند که ابتدا از اتمام طرح انتقال آب هلیل گفته بود، پس شنیدن صدای اعتراض مردم جنوب کرمان در مخالفت با انتقال آب هلیل رود را شنید سعی کرد از صحبت‌های خود را تعدیل کند. هر چند هنوز خبر رسمی مبنی بر منتفی شدن انتقال‌ آب از سرشاخه‌های هلیل منتشر نشده است اما شنیدهای ما حکایت از انصراف او برای پیگیری جلو رفتن این پروژه دارد.

آنچه مسلم است استاندار جوان کرمان در روزهای گذشته و در دو سفر خود به تهران به دفتر وزیر نیرو نرفته تا خبر منتفی شدن اجرای این پروژه را برای مردم جنوب کرمان بیاورد اما امید است بالاخره کارشناسان آب منطقه‌‌ای نظر خود را در اختیار او گذاشته باشند و زینی‌وند با خبر خوب به سفر شهرستانی مهم خود برود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62353
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.