برخورد به سبک زینی‌وند| استاندار هشت مدیر غایب را نقره‌داغ کرد

علی زینی‌وند که از ابتدای فعالیتش در استانداری کرمان بارها به حضور مدیران در جلسات تاکید کرده بود صبح امروز در واکنش به غیبت هشت مدیر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان آن‌ها را توبیخ کرد.

گلایه استاندار از نبود برخی مدیران در جلسات تنها مربوط به دوران مدیریتی زینی‌وند نیست چرا که فدایی استاندار پیشین کرمان هم بارها از این موضوع انتقاد کرده بود.

علی‌ زینی‌وند که ۲ ماه از حضورش در استانداری کرمان می‌گذرد بار ها به حضور مدیران در جلسات تاکید کرده بود اما انگار این تاکیدات نتیجه‌ای نداشت و او دست به توبیخ شد.

او صبح امروز که با غیبت ۸ مدیر در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مواجه شد گفت: بخشی از مشکلات به دلیل بی عرضگی ما مدیران است و مدیری که وقت برای جلسه آموزش و پرورش نگذارد به درد مدیریت نمی‌خورد.

استاندار کرمان گفته دفعه دیگر مدیری در جلسات بدون عذر موجه حضور نداشته باشد، دیگر حق ندارد هیچ جلسه‌ای در استانداری بیاید.

مدیرانی که در جلسه حاضر نشده‌اند، کار بسیار زشتی انجام داده‌اند و باید نام آن‌ها اعلام و توبیخ کتبی بشوند.

زینی‌وند می‌گوید دو ماه در این استان هستم و چند بار تذکر دادم. مثل اینکه گوش شنوائی وجود ندارد؛ برخورد کردن برای ما خیلی راحت است و می‌شود درب آن اداره را بست و تا زمانی که خودم در استان هستم، مدیری حق ندارد کوتاهی کند.

فرمانداران باید به این سبک رفتار کنند

به گفته استاندار کرمان شورای آموزش و پرورش یکی از مهم ترین جلسات ماست و فرمانداران باید به این سبک رفتار کنند و باید جدی بگیرند و از این به بعد تذکر نمی دهیم، برخورد می کنیم؛ مدیری که حرمت خود را حفظ نمی کند، پیش ما هم حرمت ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=62456
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.