در بسته باشگاه مس به روی مدیر عامل| روابط عمومی: کارکنان منتظر رمضانی بودند

صبح امروز خبرهایی مبنی بر اعتصاب کارکنان باشگاه مس کرمان و بستن در باشگاه به روی مدیرعامل مس منتشر شد که مسئول روابط عمومی باشگاه آن را تکذیب کرده و می‌گوید: کارکنان برای برگزاری یک جلسه کاری منتظر رمضانی بودند.

صبح امروز درست چند ساعت قبل از برگزاری دربی کرمان و دیدار حساس مس با آرمان گهر سیرجان خبرهایی از اعتصاب در باشگاه مس منتشر شد.

آن طور که تیتر ورزشی نوشته امروز وقتی علی رمضانی مدیر عامل باشگاه قصد ورود به دفترش در باشگاه را داشت با درب قفل شده باشگاه مواجه شد در حالی که کارمندانش در محوطه باشگاه ایستاده و مانع از باز شدن و ورود افراد به باشگاه می‌شدند. دلیل این اعتصاب هم کاهش دستمزد کارکنان و عدم پایبندی مدیرعامل به تعهداتش اعلام شده است.

سعید قرایی مسئول روابط عمومی باشگاه مس کرمان اما با تکذیب اعتصاب کارکنان می‌گوید: قرار بوده کارکنان امروز جلسه‌ای با مدیرعامل برگزار کنند و پشت در منتظر رسیدن رمضانی بودند. او ادامه داد: ممکن است دلخوری بین کارکنان و مدیرعامل باشد اما چیزی تحت عنوان اعتصاب نبوده. بازی در حال برگزاری است و کارکنان سرکار هستند. آن طور که قرایی می گوید این جلسه بر سر بحث های اداری و مشکلات پرسنل بوده است.

استعفایی که تگذیب شد 

هفته قبل نیز خبرهایی از استعفای رمضانی به گوش می‌رسید. چند روز بعد اما رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان اعلام کرد که هیچ استعفایی از سوی رمضانی اعلام نشده است. آن طور که سایت خبری ورزش 3 نوشته تغییرات احتمالی در راس شرکت ملی صنایع مس ایران و کنار رفتن مدیرعامل ورزش دوست این شرکت و همچنین دخالت های یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه مس در تصمیمات رمضانی، از مهمترین دلایل خبر استعفای او بوده است.

شنیده هایی مبنی بر این که علی رمضانی سرپرست باشگاه مس کرمان، بر اساس دستورالعمل سازمان بازرسی و دستور شرکت ملی صنایع مس ایران، تمام احکام کارکنان بازنشسته این باشگاه و همچنین افرادی که از زمان مدیریت محمود محمودی نیا به عنوان مشاور حکم دریافت کرده بودند را لغو کرده است هم به گوش می رسد.

حال باید دید باشگاه مس چگونه از پس این حواشی بر می‌آید زیرا این اختلاف نظرها و ناهماهنگی‌ها در نهایت به مجموعه  باشگاه مس کرمان ضربه می‌زند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63174
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.