مس کرمان – آرمان گهر؛ دربی کویرنشین‌ها با فرصت صعود به صدر

شهرآورد لیگ یک استان کرمان امروز با تقابل مس کرمان و آرمان گهر سیرجان به میزبانی مسی‌ها در حالی برگزار می‌شود که مس در صورت برد فرصت بازگشت به صدر جدول را دارد.

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ یک فوتبال امروز از ساعت 14 مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر میزبان آرمان گهر سیرجان است. دربی دو نماینده استان کرمان در حالی برگزار می شود که می‌شود که هم اکنون مس با 18 امتیاز در رده سوم قرار دارد و آرمان گهر هم با 13 امتیاز در رده سیزدهم.

مسی‌ها که با تفاضل گل کمتر نسبت به دو رقیب دیگر خود در مسیر صدرنشینی، رتبه سوم جدول را در اختیار دارند، هفته گذشته با باخت غیرمنتظره مقابل استقلال ملاثانی صدر جدول را از دست دادند و امیدوارند تا با توجه به رویارویی مستقیم دو تیم هوادار و استقلال خوزستان، با برتری در دربی بتوانند خود را به صدر جدول مجددا برسانند.

البته که آرمان گهر در هفته‌های اخیر نشان داده برخلاف جایگاه سیزدهم جدولی خود، تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در مقابل مدعیان نمایش‌های خوبی را داشته است. از جمله پیروزی دو بر یک مقابل هوادار که نشان از کیفیت بالای شاگردان شهبا دارد.

در فصل قبل مسابقات لیگ یک در دور رفت در یک دیدار تماشایی مصاف مس کرمان و آرمان گهر در سیرجان به تساوی 2-2 رسید و در دور برگشت مس در یک بازی نه چندان دلچسب توانست با یک گل آرمان گهر را در خانه شکست بدهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63145
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.