آغاز به‌کار چهارمین «جشنوارهٔ بین‌المللی ستاره‌های صحنه» از امروز در کرمان

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، از برگزاری چهارمین دورۀ «جشنوارۀ بین‌المللی ستاره‌های صحنه» از امروز 29 بهمن‌ماه در کرمان خبر داد.

چهارمین دورۀ «جشنوارۀ بین‌المللی ستاره‌های صحنه»، در چهار بخش مجریان صحنه، استنداپ کمدی، نمایش میان‌پردۀ کمدی و نمایش کودک، از 29 بهمن‌ماه تا یکم اسفندماه در شهر کرمان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

هنرمندان 28 استان کشور و 16 کشور جهان، در این جشنواره حضور دارند که هنرمندان سایر کشورها در بخش جنبی جشنواره و با عنوان مجری اجرا خواهند کرد. افتتاحیۀ این جشنواره، چهارشنبه 29 بهمن‌ماه در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، در گلزار شهدای کرمان است.

به گفته رییس چهارمین دورۀ «جشنوارۀ بین‌المللی ستاره‌های صحنه» در آیین اختتامیه از خانوادۀ شهید مدافع حرم به‌عنوان «هنرمند صحنۀ ایثار و شهادت» با اهدای تندیس «ستاره جاودان» تقدیر خواهد شد؛ ضمن اینکه چهار پیشکسوت نیز به‌عنوان «ستارۀ صحنه ایران»، با اهدای تندیس «ستاره طلایی» تقدیر می‌شوند. پس از آن هیأت داوران در هر بخش مقام‌های اول تا سوم را اعلام خواهند کرد.

معاون شهردار کرمان با بیان اینکه چهارمین دورۀ این جشنواره با حمایت شهرداری کرمان برگزار می‌شود، گفت: یکی از اهداف این جشنواره، استفاده از ظرفیت هنرمندان سراسر کشور و سایر کشورها، به‌عنوان سفیران فرهنگی کرمان در حوزه‌های گردشگری و فرهنگی است.

جهانشاهی افزود: تثبیت جایگاه هنرهای صحنه‌ای به‌عنوان بخش مهمی از فعالیت‌های هنری مردمی و ایجاد تعامل و همکاری بیشتر بین هنرمندان فعال و حرفه‌ای هنرهای صحنه‌ای سراسر کشور و تبادل فرهنگی بین ملل با حضور هنرمندان و مجریان سایر کشورها، ازجمله دیگر اهداف این جشنواره است.

رییس چهارمین دورۀ «جشنوارۀ بین‌المللی ستاره‌های صحنه» با بیان اینکه این جشنواره با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان و توسط «آموزشگاه هنرهای نمایشی آرین» برگزار می‌شود، گفت: سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان، رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره و صمد قربان‌نژاد، دبیر جشنواره هستند؛ ضمن اینکه چهره‌های پیشکسوت و ملی حوزه‌های مختلف هنرهای نمایشی، داوری این جشنواره را به عهده دارند.

لازم به ذکر است؛ شهروندان گرامی می‌توانند از روز چهارشنبه 29 بهمن‌ماه تا جمعه یکم اسفندماه، هر روز ساعت 21، بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه را از طریق ویژه‌برنامه «کرمونی‌شو 5» از پیج اینستاگرام @kermooneman مشاهده کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64855
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.