چهار روش برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها اعلام شد

معاون استاندار کرمان می‌گوید ۴ روش برای ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی در نظر گرفته شده که شامل؛ نرم افزار دسکتاپ، دفاتر پیشخوان، اپلکیشن موبایلی و مراجعه حضوری است.

محمدصادق بصیری ظهر امروز -14 اسفندماه- در جلسه ستاد انتحابات استان کرمان افزود: ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها از 20 تا 26 اسفندماه جاری و شورای اسلامی روستایی از 16 تا 22 فروردین‌ماه سال آینده است.

معاون سیاسی استاندار کرمان زمان ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری را از 21 اردیبهشت‌ماه تا 25 اردیبهشت‌ماه عنوان کرد.

او گفت: 18 اسفندماه دستور اجرایی ستاد انتحابات به صورت سراسری از سوی وزارت کشور صادر می‌شود و هیئت‌های اجرایی شوراهای اسلامی از 19 تا 25 اسفندماه و در اردیبهشت‌ماه برای ریاست جمهوری باید تشکیل شوند.

وی اضافه کرد: فرمانداران و بخشداران باید 30 نفر معتمد انتحاب کنند سپس این افراد را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراها معرفی ‌کنند که این هیئت مرکب از سه نفر است.

او اضافه کرد:اعضای این هیات آقایان غضنفرآبادی نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس این هیئت و آقای “حسن پور” و “شکراللهی” از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند.

بصیری ادامه داد: در این دوره مقرر شد که داوطلبان شهرهای دارای جمعیت 200 هزار نفر به بالا اگر رد صلاحیت شوند، می‌توانند به هیئت مرکزی مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را ارایه دهند بنابراین برای روبه رو نشدن با مشکل تایید صلاحیت ثبت نام امسال زودتر صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66038
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.