۳۰۱ کیلومتر شبکه فاضلاب در کرمان اجرا شده است

جانشین معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان کرمان گفت: از اواخر سال ۹۸ تا پایان سال گذشته ۳۰۱ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی فاضلاب توسط سرمایه گذار در شهر کرمان اجرا شده است.

به گزارش کرمان نو، رامین ابوترابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای آغاز پروژه فاضلاب شهر کرمان (از ۲۰ سال قبل) تاکنون ۷۸۱ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی اجرا شده و پیشرفت فیزیکی پروژه براساس تعهدات سرمایه گذار جدید حدود ۲۶ درصد برآورد می شود که ۳۰۱ کیلومتر خطوط اجرا شده در دوره کنونی اجرا شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۴ درصدی تصفیه خانه فاضلاب، ارزش ریالی تأسیسات ایجاد شده در این پروژه را ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

ابوترابی با اشاره به اینکه در طول اجرای این پروژه برای ۱۰۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال زایی شده بیان کرد: بهره برداری از پروژه فاضلاب شهر کرمان نیز برای ۳۰۰ نفر شغل مستقیم و دائم ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه درباره پروژه فاضلاب زرند با پیشرفت ۱۶.۵ درصدی اظهار کرد: تا پایان سال گذشته ۱۱۸ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی در این پروژه اجرا شده است.

جانشین معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان کرمان گفت: ارزش ریالی شبکه ای که تاکنون در پروژه فاضلاب زرند ایجاد شده نیز ۱۱۵ میلیارد تومان برآورد می شود.

وی یادآور شد: در مدت اجرای این پروژه برای ۳۴۴ نفر به صورت مستقیم و ۵۱ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده که این عدد پس از بهره برداری به ۱۰۰ نفر به صورت دائم می رسد.

ابوترابی در ادامه با اشاره به پروژه فاضلاب سیرجان نیز اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی کل این پروژه نزدیک به ۴۹ درصد و ارزش ریالی تأسیسات ایجاد شده در آن ۴۳۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: تا پایان سال گذشته در این پروژه ۲۰۸ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی ایجاد شده؛ ضمن اینکه تصفیه خانه فاضلاب نیز ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ابوترابی یادآور شد: براساس تعهد سرمایه گذار و برنامه زمان بندی ارائه شده در شش ماه نخست امسال پروژه فاضلاب سیرجان افتتاح و تصفیه خانه فاضلاب وارد بهره برداری می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68624
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.