ناپایداری‌های جوی تا سه‌شنبه در استان کرمان ادامه دارد

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: ناپایداری های جوی که تا روز سه شنبه در سطح استان ادامه دارد و به صورت افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه ای همراه با گرد و خاک، بارش های رگباری و پراکنده، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد رخ می دهد.

به گزارش کرمان نو، حمیده حبیبی درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: ناپایداری های جوی که تا روز سه شنبه در سطح استان ادامه دارد، تداوم ناپایداری های هفته گذشته است که به صورت افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه ای همراه با گرد و خاک، بارش های رگباری و پراکنده، رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد رخ می دهد.

وی افزود: این ناپایداری ها تا اواخر روز دوشنبه ادامه دارد و سه شنبه جوی آرام پیش بینی می شود.

حبیبی با اشاره به اینکه برای پایان هفته جاری مجددا ناپایداری ها پیش بینی می شود، بیان کرد: بارش های فصل بهار رگباری، سریع و با شدت اتفاق می افتد و احتمال دارد باعث جاری شدن آب از بالادست ها بشود.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: دمای هوا تغییرات محسوسی نداشته و صبح امروز دمای شهر کرمان حداقل 12 درجه بوده و پیش بینی می شود در گرم ترین ساعات به 26 درجه برسد.

وی افزود: صبح امروز لاله زار با دمای 5 درجه سانتیگراد سردترین نقطه و روز گذشته فهرج با دمای 37 درجه گرم ترین نقطه استان بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68660
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.