راه‌اندازی ۳۴۰ آشپزخانه طرح «اطعام مهدوی» در کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در هفته اول ماه مبارک رمضان در راستای اطعام و افطاری مددجویان و خانواده‌های نیازمند ۳۴۰ آشپزخانه مهدوی در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

به گزارش کرمان نو، یحیی صادقی با اشاره به رشد کمک‌های مردمی به کمیته امداد اظهار کرد: باوجود شیوع ویروس کرونا کمک‌های مردمی به این نهاد در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بیش از ۱۶۰ درصد داشته است.

وی حفظ کرامت و حرمت مددجویان را یک اصل کلی در کمیته دانست و بیان کرد: تلاش کرده‌ایم با ایجاد کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* ساده‌ترین روش در زمینه پرداخت صدقات را برای مردم و خیران فراهم کنیم.

صادقی در ادامه بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و فرصت مناسبی برای انجام کار خیر است و ما در مجموعه کمیته امداد این تجربه را کسب کرده‌ایم که خیلی از گره‌ها را می‌توان در این ماه مبارک باز کرد.

وی افزود: خیران و مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان کرمان می‌توانند در ماه مبارک رمضان با ارسال یک عدد (از عدد ۱ تا ۵۰) به شماره همراه ۹۱۳۳۴۱۷۳۰۴ در برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در پایان گفت: پیش‌بینی‌شده بود در ایام ماه مبارک رمضان ۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان در سراسر استان راه‌اندازی شود که با مشارکت خوب خیران تاکنون ۳۴۰ آشپزخانه مهدوی در سطح استان راه‌اندازی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68929
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.