رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان خبر داد؛


آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت دو» در کرمان

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان گفت: پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت دو» در راستای تکریم از خدمات ارزشمند فرهنگیان فرهیخته در زیست بوم کرونا به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم آغاز شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری با اعلام این خبر و تقدیر از خدمات ارزنده فرهنگیان، ارتقا سواد رسانه‌ای دانش آموزان، به نمایش گذاشتن جلوه‌های ویژه معلمی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا توسط دانش آموزان، شناخت توانمندی‌های دانش آموزان و ایجاد ارتباط مؤثر و اثربخش بین اولیا و دانش آموزان با معلم، مدرسه و مسئولان را از مهمترین اهداف راه اندازی پویش عطر اردیبهشت دانست.

وی اظهار داشت: دانش آموزان استان کرمان در تمام دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

باهری گفت: دانش آموزان می‌توانند مراتب سپاس خود را از معلمان در قالب کلیپ تصویری یک دقیقه‌ای، فایل صوتی حداکثر سه دقیقه و دل نوشته یک صفحه‌ای در قالب word به پیام رسان سروش به شماره ۰۹۱۳۹۵۷۲۷۴۱ تا ۱۸ اردیبهشت ماه جاری ارسال کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از اهدا جوایز نقدی و لوح سپاس به ۴۲ اثر برتر پویش استانی دانش آموزی عطر اردیبهشت دو خبر داد.

باهری گفت: پویش عطر اردیبهشت یک با شرکت بیش از یک هزار و ۷۴۰ دانش آموز کرمانی در اردیبهشت ۹۹ برگزار شد و از ۴۱ نفر از دانش اموزان استان در این پویش تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68948
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.