صدور بیش از هفت هزار پروانه نظام صنفی توسط تعاون روستایی جنوب کرمان

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از صدور هفت هزار و ۳۰۰ فقره پروانه نظام صنفی برای افراد متقاضی بخش کشاورزی این منطقه خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، فاطمه میرساردو روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: این تعداد پروانه نظام صنفی برای افراد متقاضی واجد الشرایط در بخش کشاورزی از ابتدای تشکیل این تشکل در سال ۱۳۸۹ تا فروردین ماه سالجاری به عضویت نظام صنفی جنوب کرمان در آمده اند.

وی تصریح کرد: نظام صنفی کشاورزی جنوب کرمان در سطح شهرستان های جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب برنامه ریزی شده است.

میرساردو یکی از اهداف نظام صنفی کشاورزی را هویت بخشی، سازماندهی و ساماندهی بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: تحقق برنامه های نظام صنفی می تواند تحول بزرگی را در بخش کشاورزی فراهم کند.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان بر تقویت  نظام صنفی کشاورزی تاکید کرد و گفت: برای تقویت نظام صنفی و رسیدن این مجموعه به جایگاه واقعی باید شرایط مشارکت همه کشاورزان را فراهم کنیم.

میرساردو  افزود: این مجموعه باید کمک کشاورزان باشند و با هویت بخشی بیشتر به پروانه های فعالیت کشاورزی انگیزه مشارکت بهره برداران این بخش را فراهم کرد.

وی ادامه داد: با مشارکت کشاورزان در این واحد صنفی  باید روند تقویت و شکل گیری نظام صنفی به عنوان بازوی اجرایی جهاد کشاورزی انجام شود.

میرساردو بر نقش و اهمیت نظام صنفی فعالیت های کشاورزی و کمک مؤثر به نیاز های کشاورزان و بهره برداران در چرخه تولید با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی تاکید کرد.

وی خواستار افزایش عضو گیری و تشویق کشاورزان  تحت پوشش تعاونی های روستایی و کشاورزی جنوب کرمان به عضویت نظام صنفی این منطقه شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70442
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.