جامعه تخصصی فعالان صنايع‌دستی استان کرمان تشکیل می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از تشکیل جامعه تخصصی فعالان صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی این استان خبر داد.

به گزارش کرمان نو، کاظم حسین‌زاده اظهار کرد: این جامعه تخصصی به منظور ايجاد بستر مناسب براي هم‌گرايي و هم‌افزايي توان و ظرفيت‌هاي بخش‌هاي خصوصي به ويژه تعاونی‌ها و تشكل‌هاي مردم نهاد مرتبط با فعاليت‌هاي صنايع‌دستي و هنرهای‌سنتی استان کرمان تشکیل می‌شود.
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: تاكيد بر صنايع‌دستي خلاق و بومي منطقه به عنوان بخشي از فرهنگ و هويت ايراني اسلامي با بهره‌گيري از ظرفيت‌ها و نيروي انساني موجود به منظور ارتقای فرصت‌هاي شــغلي و توانمند‌ســازي جوامع محلي و افزايش درآمد خانوارها و هنرمندان از اهداف دیگر این جامعه خواهد بود.
او بیان کرد: اميد است تا با همدلي و همراهي تمامی ذينفعان صنايع‌دستي و هنرهاي‌سنتي استان به خصوص هنرمندان، صنعتگران، فعالان، تولیدکنندگان، فروشندگان، صادرکنندگان، بازرگانان، تامین‌کنندگان مواد اولیه و ابزار‌آلات کارگاهی صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان کرمان به اهداف مشترک در این زمینه برسیم.
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: «تاریخ ثبت‌نام:۲۲/۰۲/۱۴۰۰ تا ۳۱/۰۲/۱۴۰۰ و تاریخ برگزاری مجمع عمومی جامعه تخصصی ۱۰/۰۳/۱۴۰۰ که پیرو آن ساعت، زمان و مکان آن اطلاع رسانی و اعلام می‌شود.
او ادامه داد: متقاضیان عضویت، نامزدی هییت مدیره و بازرس در جامعه تخصصی فعالان صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان کرمان در صورتیکه دارای شرایط عضویت در جامعه بودند می‌توانند برای ثبت‌نام در تاریخ‌های فراخوان که غیر قابل تمدید است، حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۰ با شماره تلفن ۳۲۴۵۲۲۲۷-۰۳۴ معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی این اداره‌کل تماس گرفته و مشخصات خود را اعلام کرده و به صورت غیر حضوری ثبت نام کنند.
حسین‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و فرم عضویت به سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با آدرس https://miras.kr.ir/ مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70473
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.