عملیات احداث تصفیه‌خانه مرکزی آب رفسنجان آغاز شد

عملیات احداث تصفیه‌خانه مرکزی آب شهر رفسنجان با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت آبفای شهرستان رفسنجان در این مراسم اظهار کرد: عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شرب با ظرفیت روزانه ۸۰ هزار مترمکعب و اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان توسط شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز شده و طبق تعهد پیمانکار، ۱۸ ماهه باید این تصفیه خانه ساخته و به بهره برداری برسد.

“حسین چرخ انداز” تصریح کرد: با احداث این تصفیه خانه ان‌شاءالله آبی عاری از فلزات سنگین به دست مردم رفسنجان می رسد.

فرماندار شهرستان رفسنجان نیز بیان کرد: در ادامه مسؤولیت های اجتماعی مس، شاهد پروژه عام المنفعه احدث تصفیه خانه آب شرب رفسنجان هستیم که توانایی تصفیه ۹۰۰ لیتر در ثانیه و ۸۰ هزار مترمکعب آب در روز را دارد.

“مجید فصیحی هرندی” بیان کرد: از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس که پیوسته هم درمورد این پروژه و پروژه های دیگر پیگیر هستند، قدردانی می کنیم و امیدواریم در آینده شاهد فعالیت های بیشتری از مجتمع مس در رفسنجان باشیم.

حجت الاسلام”حسین جلالی” نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس نیز با قدردانی از مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران جهت موافقت برای تأمین اعتبار این پروژه اظهار کرد: خدا را شاکریم پس از مدت ها انتظار مردم رفسنجان این تصفیه خانه تعیین تکلیف شده و پس از اتمام پروژهف آب شرب سالم به دست مردم خواهد رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72156
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.