۱۰۵ نفر از محکومان استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه مورد عفو رهبری قرار گرفتند

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۱۰۵ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی این استان، همزمان ولادت امام رضا(علیه السلام) و هفته قوه قضاییه مورد عفو رهبری و تخفیف مجازات قرار گرفتند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “یدالله موحد” در تشریح این خبر افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی براساس پیشنهاد ریاست قوه قضاییه با عفو و تخفیف مجازات ۵۱۵۶ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان ۱۰۵ محکوم شامل عفو و تخفیف مجازات شده اند، بیان کرد: از این تعداد ۹۹ نفر با استفاده از عفو رهبری آزاد شده اند و مجازات اعدام یک نفر نیز به حبس تبدیل شده است.

موحد تصریح کرد: همچنین در راستای عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت ولادت امام رضا(علیه السلام) و هفته قوه قضاییه ، پنج نفر از محکومان استان کرمان نیز مشمول تقلیل مجازات شده اند.

وی یادآور شد: از مجموع مددجویانی که به مناسبت ولادت امام رضا (علیه السلام) و هفته قوه قضاییه مورد عفو قرار گرفته اند، چهار نفر زن و ما بقی مرد بوده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73110
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.