تشدید اعمال محدودیت‌های کرونایی در سیرجان

فرماندار سیرجان: افزایش آمار بیماران بستری، تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی، شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت این شهرستان، موجب برگزاری نشست اضطراری ستاد مبارزه با کرونا و در نهایت تشدید اعمال محدودیت‌ها از امروز (یکشنبه) در سیرجان شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سهراب بهاالدینی روز یکشنبه در ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در سیرجان با اشاره به اینکه ۱۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این شهرستان بستری شدند، افزود: ۶۸ نفر از این تعداد به دلیل شدت درگیری ریه‌ها در بیمارستان بستری و ۷۴ نفر نیز با قرار دریافت روزانه دارو از بیمارستان مرخص شدند و مراحل درمان را در منزل طی می‌کنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در سیرجان از مردم خواست در راستای اجرای این محدودیت‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار سیرجان با بیان اینکه تالارهای پذیرایی این شهرستان از امروز ۱۳ تیرماه تعطیل خواهد بود اظهار داشت: پارک‌ها، بوستان‌ها، پیست‌های پیاده‌روی و تفرجگاه‌ها تعطیل و آب و برق این اماکن قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: محل دفن اموات، بقاع متبرکه، باشگاه‌های ورزشی سرپوشیده و زبانسراها نیز از امروز در سیرجان تعطیل خواهند بود.

بهاالدینی تصریح کرد: برگزاری هرگونه همایش، مراسم مذهبی، مراسم ترحیم، مراسم در خانه باغ‌ها، منازل و تجمعات نیز در سیرجان ممنوع است.

وی گفت: ورود خودروهای غیربومی از سمت بندر عباس به شهر سیرجان و بخش ها به دلیل شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت این شهرستان غیرممکن است.

فرماندار سیرجان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۲ تا چهار بامداد در شهر سیرجان افزود: از مردم بافرهنگ ساکن این شهرستان درخواست می‌شود برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از برگزاری برنامه‌های دورهمی و حضور غیرضروری در شهر و مسافرت‌‌های غیرضروری جدا پرهیز و پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73354
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.