بازدید نماینده زرند از شرکت توزيع نيروي برق| پایین‌ترین درصد اشتراک‌ها در بخش کشاورزی است

مدیر توزیع برق زرند می‌گوید این شرکت در مجموع ۱۰ درصد از کل اشتراک‌های محدوده شرکت توزیع شمال استان کرمان را پوشش می‌دهد.

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با حضور در مدیریت توزيع نيروي برق شهرستان زرند از بخش‌های مختلف بازدید و با مدیر و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر توزیع برق زرند در این بازدید تعداد مشترکان برق زرند را 60450 اعلام کرد و گفت : از این تعداد  48 % روستایی و52 % شهری است.

هادی اسدی افزود: پایین‌ترین درصد اشتراک‌ها مربوط به بخش کشاورزی است در حالی‌که این بخش از نظر مصرف بالاترین میزان و از نظر نرخ فروش ریالی کمترین مقدار را در بردارد.

او با بیان اینکه طول شبکه های فشارضعیف شهرستان 971 کیلومتر و شبکه فشارمتوسط 1241کیلومتر است گفت: تامین برق شهرستان از طریق پست‌های فوق توزیع زرند 1، زرند 2، یزدان آباد، باب نیزو، نوق و بهرمان که بصورت 33 مسیر تغذیه شامل 19فیدرعمومی و14فیدر اختصاصی است.

اسدی تعداد پست های توزیع برق شهرستان را (1584 پست با متوسط قدرت 104کیلووات)، موجود و تعداد چراغ های روشنایی معابر را (تعداد 27704دستگاه چراغ روشنایی با متوسط قدرت 98 وات) اعلام کرد.

افزايش 20 درصدي مصرف

مدیر توزيع برق شهرستان زرند با اشاره به افزايش دماي هوا و و كاهش شديد بارش ها در سال اخير گفت: متاسفانه با خشكسالي كم سابقه در كشور عملا نيروگاه‌هاي برقابي با كمبود توليد مواجه شده و تعدادي نيز از مدار خارج شدند و از طرفي نيز گرماي هوا، استفاده از وسايل سرمايشي را از سوي مشتركين به شدت افزايش داده است كه باعث افزايش 20 درصدي مصرف نسبت به زمان مشابه در سال گذشته است .

او در خصوص نحوه مدیریت بار تابستان گفت: به منظور کاهش بار روشنایی معابرشهری به صورت یک در میان انجام شده است و تاخیر در روشن کردن معابر عمومی و تعجیل در خاموش کردن، تذکر به مشترکین پر مصرف و قطع برق آن‌ها با اخطار قبلی، جمع آوری ارز دیجیتال که عموماً از برق های غیرمجاز استفاده میکنند، خاموش کردن پارک‌ها ومیادین شهرداری، خاموش کردن چراغ های تزئینی ادارات، اخطار به ادارات پرمصرف از دیگر فعالیت های پیک بار ذکر کرد.

اسدی با بيان اينكه برنامه خاموشي‌ها در سايت شركت توزيع برق مال استان به آدرس www.nked.co.ir اطلاع‌رساني مي شود، گفت: اعمال خاموشي هاي با برنامه در شمال استان به صورت عادلانه و با رعايت مساوات تقسيم بندي شده است و شهروندان درصورت خاموشي بيش از دوساعت مي توانند مراتب را به شماره 121 (حوادث و اتفاقات) گزارش نمايند.

به گزارش روابط عمومي شركت  توزيع نيروي برق شمال استان کرمان، در اين بازديد، خانم دكتر شریعتی از نحوه خدمات رساني به مشتركين برق شهرستان زرند و علت خاموشي هاي اخير پیک بار اطلاع یافت.

او با تقدیر از مدیریت توزیع برق زرند برای توسعه و اصلاح زیرساخت‌ها و شبکه توزیع برق در شهرستان گفت: امیدواریم با همدلی و وحدت که در مجمع نمایندگان استان وجود دارد  بتوانیم با جذب اعتبار لازم برای توسعه شبکه توزیع برق شمال استان گام های موثری برداشته شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74535
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.