رئیس اتاق کرمان: خبرنگاران سردمداران آگاهی‌بخشی و آگاهی کلید توسعه است

سیدمهدی طبیب زاده، رئیس اتاق کرمان در پیامی هفدهم مردادماه مصادف با سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران سردمداران آگاهی‌بخشی و آگاهی کلید توسعه است.

در متن این پیام آمده است:

“خبرنگار؛ تنگناهای جامعه را می‌بیند، کاستی‌ها را فریاد می‌زند، حقانیت را روشن می‌سازد، راه حل برون رفت از بحران را ارائه می‌دهد، با پشتکار فراوان حل مشکلات را از مسئولان پیگیری می‌کند و همین فرایند، کلید توسعه و پیشرفت آن جامعه را رقم می‌زند.

پیشه خبرنگاری در همیشه تاریخ، آگاهی‌بخش، روشنگر، تحول‌آفرین و لازمه بالندگی بوده و خبرنگاران با پذیرفتن رسالت خطیر این حرفه، با جانفشانی و از خودگذشتگی این مسیر را هموار کرده‌اند.

اما کشور عزیزمان ایران و به خصوص استان پهناور و مستعد کرمان بیش از هر زمانی به امید، همدلی، یکپارچگی و تلاش مضاعف نیاز دارد که این مهم می‌تواند با همت، پیگیری و مطالبه‌گری خبرنگاران محقق شود.

رشد، توسعه و پیشرفت استان در شرایط سخت پاندومی ویروس کرونا، تحریم‌های ظالمانه، اوضاع وخیم اقتصاد و نابرابری شدید اجتماعی ممکن نیست مگر با امیدآفرینی، افزایش بهره‌وری و مشارکت همگانی، شفاف‌سازی و تلاش بیش از پیش که باید در دستور کار همگان قرار گیرد.

17 مرداد، سالروز شهادت خبرنگار فقید، شهید صارمی، بهانه‌ای است برای یادآوری رسالت خطیر و ارزشمند فعالان این عرصه و همچنین قدردانی و تشکر از همه زحمات، تلاش‌ها و ازخودگذشتگی که برای اعتلا و آبادانی این مرز و بوم از خود بروز می‌دهند.

روزتان مبارک، قلمتان پرتوان و پایدار، پیروز و سربلند باشید.”

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74763
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.