عزاداری محرم در خانه‌ خوشرو مجازی برگزار می‌شود

بیت سادات خوشرو به عنوان بانی بزرگترین روضه خانگی در استان کرمان؛ امسال در دومین سال کرونایی بار دیگر حفظ سلامت عمومی را مدنظر قرار داد.

در بیانیه‌ای که بیت سادات خوشرو منتشر کرده است آمده:

«با عرض تسلیت به پیشگاه حضرت حجت ابن الحسن المهدی(عج) به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)؛ بدینوسیله به اطلاع می‌رساند جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و حفظ سلامت همشهریان و احترام به کادر درمان، متاسفانه امسال نیز از برگزاری مراسم عزاداری به صورت عمومی در عزاخانه سادات خوشرو معذور بوده و مراسم عزاداری و روضه خوانی فقط به صورت خانوادگی و محدود برگزار شده و همشهریان عزیز می توانند مراسم را از طریق شبکه های اجتماعی به آدرس @aashoora مشاهده فرمایند.
امیدواریم با از بین رفتن این بیماری، بزودی توفیق خدمتگزاری میهمانان و عزاداران حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) نصیبمان گردد.»

سال گذشته نیز بیت سادات خوشرو با نشر بیانیه‌ای اعلام کرد که آیین معنوی زیارت عاشورا و عزاداری در عزاخانه حسینی این خاندان برگزار نمی‌شود و خیمه عزای حسینی (ع) فقط به منظور ادای احترام به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت نمادین برپا خواهد شد.

مراسمات در سال گذشته نیز به صورت مجازی از طریق شبکه های اینترنتی از قبیل تلگرام و اینستاگرام با آدرس @aashoora به صورت زنده پخش شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74806
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.