رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی: دستگاه‌ها در اسرع وقت پاداش‌ها را پرداخت کنند


اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان واریز شد

«جعفر رودری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹ به حساب دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

رودری به «کرمان‌نو» گفت: برای سال ۹۹ تعداد بازنشسته‌هایی که از محل بودجه استانی مشمول می‌شوند؛ یا استان بودجه آن‌ها را تامین می‌کند حدود ۲۳ دستگاه است.

او با اشاره به اینکه ۱۹ دستگاه امسال به شکل قطعی بازنشسته داشتند که مجموعا ۲۰۵ نفر می‌شود؛ گفت: اعتباری بالغ بر حدود ۳۰ میلیارد تومان رقم پاداش پایان خدمت این افراد است.

رودری افزود: اعتبار پاداش پایان خدمت این بازنشستگان تامین و به حساب دستگاه‌های ظیربط واریز شده؛ لذا دستگاه‌ها در اسرع وقت پاداش‌ها را پرداخت کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص مانده مرخصی بازنشستگان گفت: این مورد که بیش از ۱۱ میلیارد تومان است تامین اعتبار شده به دنبال گرفتن تخصیص آن هستیم تا بتوانیم نهایتا تا پایان شهریور آن را پرداخت کنیم.

بازنشستگان سال جاری منتظر بودجه ۱۴۰۱ باشند

رودری با اشاره به این که بازنشستگان سال جاری تقریبا ۲۷۶ نفر هستند؛ گفت: بازنشستگی همه این افراد هنوز قطعی نشده‌ اما بر اساس اعلام دستگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بازنشسته شوند.

او ادامه داد: چون پاداش پایان خدمت به شکل ملی از ردیف بودجه تامین می‌شود و مستلزم این است که در بودجه سنواتی دیده شود؛ تامین اعتبار آن در سال آینده و بودجه ۱۴۰۱ خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: دستگاه‌ها چنانچه از محل فروش اموال بتوانند منابعی را وصول کنند؛ بر اساس قانون می‌توان اعتبار مذکور را به استان بازگشت داد و برای پرداخت پاداش پایان خدمت در نظر گرفت.

به گفته رودی در حوزه دستگاه‌هایی که در نظام بودجه استانی هستند یعنی استان آن‌ها را تامین اعتبار می‌کند کرمان هیچگونه تعهد بازنشستگی قبل از سال ۹۹ ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74856
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.