فرماندار سیرجان:


بیشتر مشکلاتِ سیرجان در بخش راه‌ها است

فرماندار سیرجان گفت: بیشترین مشکلات ما در سیرجان به دلیل تردد بالا در بخش راه ها است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سهراب بهاالدینی فرماندار سیرجان در جلسه بررسی رفع مشکلات سیرجان که در سفر استاندار به این شهرستان صورت گرفته است، با اعلام اینکه شهرستان سیرجان در بخش راه ها مشکلاتی دارد، به ویژه تردد کامیون ها در شهر سیرجان و جاده سیرجان ـ بافت استاندارد نیست و متاسفانه بیش از ۱۰ کشته در ۶ ماهه امسال داشته است، گفت: جاده اختصاصی گل گهر یکی دیگر از راه ها است که مشکلاتی‌ دارد.

او افزود: همچنین در بخش مسکن، مشکلاتی وجود دارد و این شهرستان مهاجر پذیر است و متاسفانه زمین زیادی برای ساخت ساز وجود ندارد.

گرانی‌ها باعث عقب ماندگی شده است

حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز با اعلام اینکه برای درست کردن باند دوم جاده سیرجان به بافت مشکلاتی است، گفت: یکسری مشکلات دربخش، تملک و معارضین وجود داردکه باید از طریق فرماندار حل شود.

او افزود: زمین های کشاورزی در مسیر  جاده خریداری شده اما  ۴ کیلومتر مربوط به مردم و هنوز تعین تکلیف نشده است که این موضوع باید حل شود تا کار سرعت گیرد.

حاجی زاده بیان کرد:  مشکل بزرگتر هم بالا رفتن  هزینه ها و گرانی قیر  است که این  گرانی ها باعث عقب ماندگی شده است .

او گفت: مسیر سیرجان به بافت  ۱۰۰ کیلومترست که تاکنون ۴۵ کیلومتر آن درست شده است .

استاندار کرمان با اشاره به مشکلات جاده اختصاصی گل گهر افزود: این شرکت ها در قالب مسئولیت های اجتماعی باید کمک کند و با مشارکت آن ها در بحث  از بین بردن مشکلات  این  جاده  مصوباتی صورت گرفته که با کمک این شرکت ها ان شاءالله تا پایان شهریور تعیین تکلیف شود.

او افزود: جاده گل گهر موظف شده با توجه به مالکیت عرفی، این ۴ کیلو متر مسیر جاده بافت کرمان  را خریداری کند و پول ها را به حساب شخصی مالکان واریز کند .

استاندار کرمان دستور داد: زمین کشاورزی ۱۲۰ هکتاری که از سال ۶۶ به مردم فروخته شده است، کاربری و مشکلات قانونی داشته که باید سریعا این مشکلات تا پایان شهریور حل شود .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76041
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.