شرایط حضور زائران کرمانی در پیاده روی اربعین اعلام شد

معاون امنیتی، سیاسی و انتظامی استاندار کرمان از برگزاری پیاده روی اربعین با شرایط اعلامی در سال جاری خبر داد و بیان کرد: زائرین باید دو دوز واکسن دریافت کرده و خدام و موکب داران نیز واکسیناسیون شده باشند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۱۳ شهریورماه در نود و هفتمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: در حال حاضر در استان کرمان ۹ شهرستان در وضعیت قرمز پرخطر کرونایی و ۹ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی با ابراز نگرانی از تغییر وضعیت شهرستان های سیرجان و قلعه گنج از نارنجی به قرمز اظهار کرد: شاهد سیر نزولی ابتلا و مرگ و میر کرونایی در استان هستیم اما نباید عادی انگاری شود.

معاون امنیتی، سیاسی و انتظامی استاندار کرمان درباره بازگشایی مدارس و دانشگاه ها نیز گفت: در هر دو حوزه بازگشایی داریم اما زمان بازگشایی هنوز مشخص نیست و اینکه میزان تراکم حضور دانش آموزان هر مدرسه چقدر باشد در آینده اعلام می شود.

وی از برگزاری پیاده روی اربعین با شرایط اعلامی در سال جاری خبر داد و بیان کرد: زائرین باید دو دوز واکسن دریافت کرده و خدام و موکب داران نیز واکسیناسیون شده باشند.

بصیری درخصوص اتباع خارجی ساکن در استان کرمان گفت: در کرمان به اتباع خارجی دارای تابعیت ایرانی واکسن تزریق شده و برای واکسیناسیون افراد غیرتابع باید اقدام شود که البته مکاتبه ای در این زمینه با وزارت کشور انجام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76060
1 نظر
  1. […] بسته خبری امشب از شرایط حضور زائران کرمانی در پیاده‌روی اربعین تا آغاز واکسیناسیون دانشجویان کرمانی از اواسط هفته […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.