خاموشی مزارع میلیاردی بیت کوین در کرمان

ماموران انتظامی در دو عملیات جداگانه در استان کرمان توانستند ۲ مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز را شهر کرمان و نیز شهرستان سیرجان به ارزش حدود ۲۳ میلیارد ریال کشف کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، در یکی از این عملیات ها ۴۸ دستگاه استخراج ارز در حاشیه شهر کرمان و دیگری شامل ۳۹ دستگاه در سیرجان به دست آمده است.

گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس به نقل از رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان حاکیست که ۴۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران در حاشیه شهر کرمان کشف شده است.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود: این دستگاه ها در یک کارگاه در حاشیه شهر فعالیت داشتند و یک متهم در این زمینه دستگیر و به مرجع قضایی تحویل شده است.

کشف ۳۹ دستگاه در سیرجان

سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان نیز از کشف ۳۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و راه اندازی شده در یک کارگاه متروکه واقع در یکی از شهرک های صنعتی متروکه خبر داد.

سرهنگ منصور رمضان نژاد در تشریح این خبر افزود: ماموران پس از بررسی و اطمینان از موضوع، ضمن هماهنگی قضایی به همراه نماینده اداره برق در بازرسی از یک کارگاه متروکه در یکی از شهرک های صنعتی اطراف شهر ۳۹ دستگاه ماینر غیرمجاز کشف کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان سیرجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه ها را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: اتصال این دستگاه ها به برق کارگاه توسط نماینده اداره برق قطع و در این زمینه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76229
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.