امسال، ۴۰ هکتار زمین دولتی در شهربابک به بیت‌المال بازگشت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در حفاظت از حقوق عامه اقدامات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با زمین خواری و تصرف غیرقانونی انفال در شهرستان شهربابک انجام شده و در مجموع طی امسال حدود ۴۰ هکتار از زمین متصرفه به بیت المال اعاده شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، دادخدا سالاری در جریان بازدید از شعب دادسرای شهرستان شهربابک افزود: تمامی پرونده های این دادسرا به صورت الکترونیکی تشکیل می شود که این امر موجب ارتقای رضایت مندی عمومی از دستگاه قضا در این شهرستان شده است.

وی نظارت دادسرای شهربابک بر ضابطان قضایی را نیز عالی توصیف و بیان کرد: کارگروه های صلح و سازش و امر به معروف و نهی از منکر دادسرای شهربابک در پیشگیری از وقوع جرم و صلح و سازش موفق عمل کرده اند که این اقدامات جای تقدیر دارد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ادامه داد: اخیرا در یک مورد که در اثر ترک فعل مدیران بخشی از زمین های دولتی توسط شخصی به ناحق انتقال مالکیت صورت گرفته بود، علیه مسئولان ذیربط به عنوان مدعی العموم اعلام جرم صورت گرفت و موضوع در حال رسیدگی است.
سالاری اظهارداشت: در مجموع علیه ۲۸ نفر از مدیرانی که سالیان گذشته به نوعی مرتکب ترک فعل شده اند نیز توسط دادستان شهرستان شهربابک اعلام جرم شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76712
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.