رییس شورای شهر بم:


بیش از ۳۰۰۰ کوچه و معبر خاکی در بم وجود دارد

رییس شورای شهر بم گفت: بیش از ۳۰۰۰ کوچه و معبر خاکی در بم وجود دارد و خواسته اصلی مردم در حال حاضر آسفالت کوچه ها و معابر است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “کریم غضنفرآبادی” شامگاه ۳۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اهداف ما مبارزه با رانت و رانت بازی است.

وی افزود: بیش  از ۳۰۰۰ کوچه و معبر خاکی در بم وجود  دارد و خواسته اصلی مردم در حال حاضر آسفالت کوچه ها و معابر است که امیدواریم دولت جدید به این امر کمک کرده تا بتوانیم خواسته های مردم را تحقق ببخشیم.

غضنفرآبادی همچنین از توقف پروژه پل ولایت خبر داد و گفت: این پل با همکاری شهرداری بم و اداره کل راه و شهرسازی استان قرار بود اجرا شود و تاکنون شهرداری بم حدود ۵ میلیارد تومان هزینه کرده اما طرف مقابل به هیچ تعهدی عمل نکرده و ما پیگیری قانونی خود را آغاز کرده ایم و آنها باید پاسخگوی حق مردم بم باشند.

رییس شورای شهر بم افزایش حاشیه نشینی را یکی دیگر از معضلات این شهر عنوان کرد و گفت: عدم نظارت ادارات مرتبط یکی از عوامل اصلی این پدیده  است و متاسفانه جلسات برگزار می شوند ولی عملکردی دیده نمی شود.

وی با اشاره به عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه در قبال اجرای مصوبات افزود: این راهش نیست که جلسه برگزار کنیم و تقصیر را گردن دیگران بیندازیم، ما در بم نیروی ضعیف نمی خواهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77287
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.