آئین معارفه نیروهای جدید شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر برگزار شد

با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، نیروهای جدید این شرکت که از طریق آزمون استخدامی جذب شده بودند کار خود را آغاز کردند.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر؛ پس از برگزاری آزمون استخدامی این شرکت در تیرماه و پس از انجام مصاحبه های عمومی و تخصصی، ۲۶ نفر از افرادی که توانسته بودند در آزمون مذکور حدنصاب نمره را کسب نمایند به عنوان نیروی جدید این شرکت جذب شدند و مراسم معارفه این نیروها برگزار شد.
مهندس محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در آیین معارفه نیروهای جدید شرکت گفت: ارتقاء توانمندی های شرکت همواره با به کارگیری نیروهای توانمند و مجهز به دانش روز میسر خواهد بود. از همین رو شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر همواره به دنبال بهسازی نیروهای پرسنلی خود با استخدام نیروهای تازه‌نفس و کارآمد می باشد.
وی افزود: در همین راستا با برگزاری آزمون های استخدامی متناوب افرادی جذب این مجموعه خواهند شد که حد نصاب نمره لازم را کسب نموده و از توانمندی های مهارتی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند شرکت را در مسیر دستیابی به اهداف بلند مدت خود یاری نمایند.
گفتنی است ۲۶ نفر نیروی جدید الاستخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با پشت سر گذاشتن دوره های ایمنی و آموزشی بدو استخدام و پس از برگزاری آیین معارفه کار خود را به صورت رسمی در این شرکت شروع کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77585
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.