کاتاروهای کرمانی سه طلای انتخابی تیم ملی را کسب کردند

رئیس هیات کاراته استان کرمان از درخشش کاتاروهای کرمانی با کسب سه طلا از مجموع چهار طلای رقابت‌های انتخابی تیم ملی، رده‌های سنی امید، نوجوانان و جوانان به میزبانی استان زنجان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، حسین حسینی افزود: کرمانی ها توانستند در کاتا انفرادی در چارچوب این رقابت ها نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

وی اظهار داشت: ۴۴ ورزشکار در این مسابقات در رده سنی نوجوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند که “ابوالفضل شیخ شعاعی” از استان کرمان و به مربیگری “مهدی شجاعی” توانست مقام دوم کاتا انفرادی نوجوانان در انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

رئیس هیات کاراته استان کرمان اظهار داشت: درخشش کاتاروهای کرمانی در رده سنی جوانان نیز بی نظیر بود تا جایی که از بین ۴۳ شرکت کننده در این رده سنی، “امیرحسن معین الدینی” و “ابوالفضل شیخ شعاعی” از استان کرمان در فینال کاتا انفرادی انتخابی تیم ملی با هم به رقابت پرداختند که امیرحسین معین الدینی با مربیگری “ناصر یعقوبی” مقام اول و ابوالفضل شیخ شعاعی با مربیگری “عابد علمدار” مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

وی تصریح کرد: همچنین “ابوالفضل فرامرزپور” دیگر نماینده استان کرمان، مقام سوم کاتا انفرادی رده سنی جوانان را با مربیگری عابد علمدار به دست آورد.

حسینی یادآور شد: در رقابت های انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه پسران نیز ۳۲ ورزشکار در بخش کاتا انفرادی در رده سنی امید با یکدیگر به رقابت پرداختند که “مهدی رضایی” با مربیگری “مسعود دانشور” از استان کرمان به مقام اول دست یافت.

وی افزود: همچنین “محمدمهدی شجاعی” نیز با مربیگری مسعود دانشور توانست مقام سوم کاتا افرادی رده سنی امید را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات کاراته استان کرمان با تاکید بر اینکه کرمان با قاطعیت توانست با کسب سه طلا از مجموع چهار طلا جایگاه نخست را کسب کند گفت: در کاتا تیمی رده سنی نوجوانان – جوانان، تیم “محسن رشیدی” با مربیگری “عابد علمدارزاده” اول شد، امیر حسن معین الدینی ، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرزپور ورزشکاران این تیم هستند.

وی ادامه داد: همچنین تیم ناصر فاضلیان با مربیگری فاضلیان نیز در کاتا تیمی دوم شد که ورزشکاران این تیم را امیرمحمد عامری، آرتا سیستانی و آرمیا سیستانی تشکیل می دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78001
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.