با حضور رییس مجلس شورای اسلامی؛


نشست هیئت امنای قرارگاه فرهنگی شهیدحاج قاسم سلیمانی برگزار شد

نشست مشترک هیئت امنای قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و استاندار کرمان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در تهران برگزار شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در این نشست که ۱۷ آبان ماه جاری با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های بزرگ استان کرمان برگزار شد، اقدامات انجام شده در زمینه شکل‌گیری قرارگاه فرهنگی شهید سلیمانی بررسی شد.

در این نشست «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به فرهنگ شهید سلیمانی، ابعاد شخصیتی این شهید را تشریح کرد.

وی گفت: شهید سلیمانی سال‌ها در یک مسیر مشخص برای اعتلای نام ایران اسلامی گام برداشت و باید این الگو در کشور ما ترویج شود.

دکتر«علی زینی‌وند» استاندار کرمان هم در سخنانی با تشریح اهمیت توجه به مکتب «حاج قاسم»، گفت: با محوریت امام جمعه و دوستان سپاه اقدامات خیلی مناسبی در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی انجام گرفته است.

وی افزود: امسال هم مراسم با شکوهی برای بزرگداشت شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

بنا براین گزارش، استاندار کرمان در ادامه برنامه های کاری خود در تهران، با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت آخرین وضعیت احداث پالایشگاه پلاسمای خون در کرمان را بررسی کرد.

در این جلسه تثبیت مجوز احداث پالایشگاه پلاسمای خون در کرمان مورد موافقت وزیر بهداشت قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79591
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.