عصر امروز، هوای کرمان سردتر می‌شود

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعد از ظهر امروز کاهش ابر و دما در استان کرمان پیش بینی می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت:  هم اکنون بارش باران در اکثر مناطق استان کرمان و بارش برف را  در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه از ساعات بعد از ظهر امروز کاهش ابر و کاهش دما پدیده غالب است، افزود: کاهش محسوس دما در کمینه به خصوص صبح‌ها در اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

سلاجقه با اعلام اینکه کشاورزان دمای گلخانه‌های خود را تنظیم و سوخت مورد نیاز را تامین کنند، بیان کرد: مرغداری‌های هم مواظب سیستم گرمایشی و سرمایشی خود باشند تا از خسارت‌های احتمالی سرمازدگی جلوگیری شود.

او گفت: تا اواسط هفته  آینده در ساعات اولیه صبح و شب مه در جاده‌ها پیش بینی می‌شود.

سلا جقه با اشاره به اینکه  مردم مواظب لغزندگی و یخ زدگی معابر باشند، افزود: این شرایط تا پایان هفته در استان  کرمان وجود دارد.

او با بیان اینکه دیشب  بردسیر و ماهان با ۱۰ میلی متر بارش ،بیشترین میزان ثبت شده بارندگی  در استان را داشته اند، تصریح کرد: برای شهر کرمان هم ۴ میلی متر بارش ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: شهرستان‌های منوجان و کهنوج طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان کرمان پشت سر گذاشته اند و صبح امروز لاله زار با دمای ۲  درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان  کرمان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79597
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.