یک مسئول انتظامی:


برای حفظ امنیت از نثار جانمان دریغ نخواهیم کرد

کرمان نو – جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان گفت : مجموعه نیروی انتظامی به عنوان سرباز ولایت تا پای جان برای برقراری امنیت ایستادگی می‌کند زیرا برقراری امنیت خطر قرمز ما است و برای حفظ آن از نثار جانمان هم دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش کرمان نو سرهنگ عبدالعلی روانبخش روز پنج شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید ستوان دوم احسان شیرخانی گفت: هر کسی لیاقت شهادت را ندارد و خداراشاکر و سپاسگزاریم که برای برقراری نظم و امنیت جامعه باب شهادت در نیروی انتظامی باز است .
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان اظهارداشت: پدر بزرگوار شهیدشیرخانی نیز از یادگاران ۸سال دفاع مقدس هستند و تبریک میگویم که چنین فرزندی را تربیت کردند زیرا شهادت اتفاقی نیست و به گفته سردار دل ها تا کسی شهید نباشد، شهید نمی شود
این مقام انتظامی می گوید این نظام و امنیت متعلق به شهدا بوده و به واسطه جان فشانی همین شهدا حفظ شده است
سرهنگ روانبخش ادامه داد: امسال ۷ نفر از عزیزان ما در مصاف با سارقین مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که سه تن از این شهدا از اهالی جنوب استان و چهار تن از شهدا از اهالی شرق استان بودند همچنین ۲ نفر از شهدا سرباز وظیفه بودند که به شهادت رسیدند .
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان تاکید کرد:در حال حاضر سردار ناظری فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان به همراه سردار ساجدی نیا معاون عملیاتی ناجای کشور در صحنه درگیری دوشب گذشته حضور دارند و در حال رصد و بررسی ابعاد موضوع هستند .

شهدای تکاوری ما گمنام هستند
او توضیح داد: شهدای تکاوری ما گمنام تر از دیگر پرسنل نیرری انتظامی هستند و این سه شهید از بهترین های نیروی انتظامی بودند که تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردیم
به گفته او شهید توسنگ فرمانده ای بود که همیشه در میدان کنار نیروهایش حضور داشته و هیچ زمان پشت میز نشین نبوده است .
سرهنگ روانبخش تصریح کرد:شهید شیرخانی آخرین شهید ما نخواهد بود چرا که ما سرباز اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی بوده و کار اباعبدالله الحسین(ع) را ادامه داده و نمی‌گذاریم این پرچم بر زمین بیفتد.
او می گوید استان کرمان ۴۴ هزار کیلومتر کویر دارد که و مجموعه نیروی انتظامی برای برای حفظ امنیت مردم باید مرتب کویر را رصد کند وگرنه این امنیت خدشه برمی دارد .
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمان بیان کرد: شهادت ها اتفاق می افتد تا دشمن عیار مردم ما را بسنجد و بداند مردم با چنین هجمه هایی کوتاه نمی آیند و فرهنگ شهید و شهادت را زنده نگه می دارند و نمی گذارند دشمن به اهداف شوم خود برسد.
سرهنگ روانبخش عنوان کرد: دشمنان می خواهند از ابعاد مختلف به نظام خدشه وارد کنند
او خاطرنشان کرد: دشمن می داند هیچ زمان نمی تواند در بُعد نظامی در ایران آسیب برساند و روز به روز به اقتدار مجموعه امنیتی کشور مانند سپاه، بسیج و ارکان انتظامی و امنیتی افزوده می شود.
این مقام انتظامی اظهارداشت:احترام به خون شهیدان باعث دلگرمی ما است و تا زمانی مردم پشتوانه ما هستند مطمین باشید نمی‌گذاریم به امنیت مردم خدشه ای وارد شود .
او می گوید شهدا زنده هستند زیرا در بسیاری از ماموریت های ما امدادهای غیبی توسط این شهدا به فریاد ما می رسد.
در پایان این مراسم بیانیه ای توسط همسر شهید شیرخانی قرائت شد و تشییع جنازه این شهید مدافع امنیت نیز به صورت خودرویی تا بهشت زهرای بم انجام شد.
به گزارش کرمان نو ستوان دوم «احسان شیرخانی» که 25 و 26 آبان ماه در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در عمق کویر به مقام شهادت نائل آمد و پیکر این شهید مدافع امنیت روز پنج شنبه به روی دوش شهروندان بمی تشییع گردید و نماز بر پیکر پاک این شهید اقامه کردند
شهرستان بم در فاصله۱۹۵ کیلومتری شرق استان کرمان واقع شده است

شهید توسنگ زمانی شهدا زودتر از شهدا به شهادت می رسند می گوید کاش من به جای این شهدا شهید میشدم که خودش هم در مصاف با سرور به شهادت رسید و شرور هم به درک واصل شد .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80153
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.