سی و سومین جشنواره تئاتر کرمان آغاز به کار کرد

سی و سومین جشنواره تئاتر کرمان بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا از جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همزمان در پنج شهرستان این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، آیین گشایش جشنواره تئاتر استان کرمان صبح روز سه شنبه در گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در این جشنواره هشت اثر از پنج شهرستان‌ کرمان، زرند، سیرجان، رفسنجان و شهربابک به مدت سه روز و بصورت غیرمتمرکز رقابت خواهد کرد و هم اکنون یک تئاتر بصورت زنده در زرند در حال اجرا است که از بستر آپارات و اینستاگرام در شهرستان های دیگر نیز قابل رویت است.

شعار سی و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان «تئاتر؛ داستان همیشه جاری» است که با توجه به اپیدمی کرونا و بنا به توصیه مسئولان بهداشت و درمان، این جشنواره امسال نیز مانند ۲ سال گذشته بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
پخش زنده تئاترهای این جشنواره در پلتفرم های اینستاگرم و آپارات https://www.aparat.com/kerman.theater/live قابل مشاهده است.

آیین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر کرمان با حضور هنرمندان گروه‌های شرکت کننده، مدیران اجرایی این استان و جمعی از هنرمندان و اهالی نمایش کرمان، جمعه دوازدهم آذرماه به میزبانی شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80699
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.