با حضور معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی؛


مرکز شماره ۳ مرغ تخمگذار شرکت سیمرغ بردسیر کرمان افتتاح شد

با حضور معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی مرکز شماره 3 مرغ تخمگذار شرکت سیمرغ بردسیر کرمان افتتاح شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، این طرح در مزرعه ای به مساحت ۱۰ هکتار در روستای بهرامجرد بخش نگار شهرستان کرمان قراردارد و میزان سرمایه گذاری این طرح ۶۲ میلیارد تومان با ارزش فعلی ۲۰۰ میلیارد تومان می باشد.

این واحد تخمگذار با ظرفیت رسمی و در حال تولید ۴۸۰۰۰۰ قطعه مرغ تخمگذار تجارتی و ۴۵۰۰۰۰ قطعه ظرفیت مرغ تخمگذاری تجارتی برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

همچنین این واحد تخمگذار با ظرفیت تولید روزانه ۲۶ تن، ماهیانه ۸۰۰ تن و سالانه ۱۰۰۰۰ تن  با سیستم  فول اتوماتیک و دارای مدرنترین تجهیزات روز فعالیت می کند.

لازم به ذکر است تا کنون ۱۸۵۰۰ تن تخم مرغ سالیانه  در استان کرمان(بجز منطقه جنوب) تولید می شد که اکنون این ظرفیت به بیش از ۲۸۰۰۰ تن می رسد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، با حضور معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی ، مدیر کل طیور وزارت جهاد کشاورزی ، استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، مدیرکل دامپزشکی استان، ائمه جمعه بردسیر و نگار، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان، رئیس بانک کشاورزی استان، مسئولین شهرستان بردسیر و مدیران سیمرغ،مرکز شماره 3 مرغ تخمگذار  شرکت سیمرغ بردسیر استان کرمان افتتاح شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80760
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.