سیلاب به ۳۷۰ کیلومتر راه در جنوب کرمان خسارت وارد کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان به بارش باران طی روز گذشته در جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: سیلاب به ۳۷۰ کیلومتر راه روستایی در این منطقه خسارت وارد کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مسعود جمیلی افزود: بارش باران در برخی مناطق جنوب کرمان موجب بروز سیلاب در رودخانه های فصلی و ایجاد خسارت به راه های روستایی شهرستان های جیرفت، منوجان و قلعه گنج شد.

وی اظهار داشت: تیغ زنی راه های آسیب دیده از سیلاب در جنوب استان کرمان آغاز شده و در بیشتر این نقاط شاهد آب شستگی بستر راه هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان ادامه داد: طبق اعلام اداره کل هواشناسی بیشترین ناپایداری های جوی کرمان در مناطق کوهستانی جنوب این استان گزارش شده است.

جمیلی با بیان اینکه تمام راه های اصلی جنوب کرمان باز است و تردد در این مسیرها جریان دارد، از فعالیت ۱۴ اکیپ راهداری با ۱۵۶ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۱۶۰ نفر نیروی راهداری در راهدار خانه های جبالبارز و ساردوئیه و ادارت راهداری در دیگر شهرستان های جنوبی این استان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از آماده باش بودن شبانه روزی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل این منطقه خبر داد و گفت: رانندگان برای مدیریت مسیر تردد و اطلاعات جوی راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

جنوب استان کرمان متشکل از هفت شهرستان، یک سوم‌ مساحت کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80781
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.