معاون پارلمانی رئیس جمهوری:


مقدمات سفر استانی دولت به کرمان درحال تدوین است

معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: درحال تدوین مقدمات سفر استانی رئیس‌جمهوری و دولت به استان کرمان هستیم اما هنوز زمان آن قطعی و اعلام نشده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سیدمحمد حسینی صبح شنبه در جریان ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای کرمان بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره زمان سفر تاکید کرد: پیگیر هستیم که این سفر انجام شود اما هنوز تاریخ دقیق و قطعی معلوم نشده است.

وی اضافه کرد: دکتر پورابراهیمی (نماینده مردم کرمان و راور در مجلس) پیشنهاد داشت که برای سالگرد شهید سلیمانی نیز جدای از سفر استانی از رئیس جمهوری برای شرکت در مراسم باشکوه سالگرد دعوت کنیم.

حسینی با بیان اینکه این سفر(درصورت تحقق) جدای از سفر استانی دولت خواهد بود اظهارامیدواری کرد که با توجه به آنکه محدودیت های کرونایی مانند سال گذشته وجود ندارد بتوان مراسم سالگرد شهید سلیمانی را با گستردگی بیشتری برگزار کرد.

وی با اشاره به مناسبت روز دانشجو گفت: دانشجویان برای این مناسبت دعوت کرده بودند که آن را اجابت کردیم و قرار است در جمع آنان و استادان و نیز اعضای شورای فرهنگ عمومی استان شرکت کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری تاکید کرد: در کنار بحث های اقتصادی حتما باید برای فرهنگ نیز اولویت خاصی قائل شد، بویژه در استان کرمان که ظرفیت های فراوان دارد و نگاه ها به واسطه سردار سلیمانی به این استان دوخته شده است.

به گفته وی ابعاد مختلف مکتب سلیمانی باید توسط همرزمان شهید و مردم کرمان که بخوبی با وی آشنایی داشتند روشن و تبیین شود.

حسینی دیدار با فعالان سیاسی و نیز دست اندرکاران ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری در استان را نیز از دیگر برنامه ها بیان و اظهارکرد: این افراد نیز مطالبی دارند که باید در جلسات جمعبندی خوبی صورت گیرد و از آنها برای طرح در سفر دولت و کمک به توسعه استان کمک گرفت.

به گزارش ایرنا مراسم ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهوری و برخی مدیران دیگر صبح امروز در حالی در گلزار شهدای کرمان انجام شد که محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و جمعی دیگر از مدیران استانی نیز وی را همراهی می کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با اهدای گل و نثار فاتحه بر تربت پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری شهدای جبهه مقاومت و نیز سایر شهدای گلزار کرمان، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

حسینی پیش از حضور در گلزار شهدای کرمان با نماینده ولی فقیه در کرمان و امام جمعه این شهر دیدار داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80851
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.