سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان تاکید کرد؛


ضرورت تعامل فنی و حرفه ای کرمان با کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به ضرورت تعامل فنی و حرفه ای با کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: نقش آموزش در مهارت آموزی افراد امری بدیهی است.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار کرمان، حسین مهرابی در جلسه گروه کاری مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان با تاکید بر برش استانی دستگاه‌هایی که به مهارت آموزی کارکنان نیروهای مسلح می‌پردازند، افزود: هر مجموعه‌ای با توجه به سطح بندی از مشکلات و موارد مورد نیاز، ترتیبات لازم را اتخاذ و گزارشات خود را در هر جلسه ارائه کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به ضرورت تعامل فنی و حرفه‌ای با کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: نقش آموزش در مهارت آموزی افراد امری بدیهی است و در این راستا نیز باید تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ارتقای توانمندی افراد، بتوان گامی مهم در راستای پیشرفت استان برداشت.

وی تاکید کرد: امید است با نظم بخشی به جلسات سهم اشتغال نیروهای مسلح استان را افزایش داده و منابع لازم را به این سمت کشانده تا بتوان هدف گذاری‌های صورت گرفته را محقق کنیم.

مهرابی در ادامه افزود: برای پیشبرد روند مهارت آموزی کارکنان نیروهای مسلح در روستاها می‌توان از کانال سازمان‌های مانند بنیاد برکت و همچنین سازمانهای بسیج روستایی نیز کمک گرفت و همچنین بانک‌ها برای ارائه تسهیلات بانکی می‌توانند از محل گردش شرکتهای بزرگ اقتصادی استان کمک گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری در این جلسه مقرر شد جلسه‌ای با حضور نمایندگان نیروهای مسلح و ۵ بانک عامل تشکیل و در خصوص اعتبار اختصاص داده شده بانک مرکزی و روند اجرایی پرداخت آن به این حوزه تصمیم گیری و جمع بندی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80905
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.