برگزاری ۱۸ دوره آموزش مربیگری فوتبال در استان کرمان

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری ۱۸ دوره آموزشی مربیگری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، عرفان امیرخسروی در این خصوص گفت: پس از آن که فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز برگزاری کلاس‌های حضوری را صادر کردند، ۱۸ دوره آموزش را در تقویم آموزشی هیئت فوتبال استان کرمان طی دو ماه آینده با نظر راهبردی دکتر سلاجقه، سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان قرار دادیم.

وی افزود: از چند روز پیش کلاس مربیگری درجه D فوتبال در شهرستان جیرفت به پایان رسیده و کلاس مربیگری درجه C فوتبال را در شهر کرمان داریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، امیرخسروی با بیان این که سیاست هیئت فوتبال استان، تمرکززدایی از مرکز استان در بحث آموزش است، عنوان کرد: کلاس مربیگری درجه D فوتبال به میزبانی شهرستان ریگان از اواخر آذر ماه برگزار خواهد شد و در شهربابک نیز از اوایل دی ماه کلاس مربیگری درجه D فوتبال برگزار می‌شود و یک کلاس مربیگری D فوتبال ویژه آقایان هم از شانزدهم بهمن در زرند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس مربیگری درجه D فوتبال از ۱۷ آذر ماه در رفسنجان و کلاس مربیگری c فوتبال از ۲۱ آذر در سیرجان برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه همواره نگاه ویژه‌ای به فوتبال بانوان داشته‌ایم گفت: کلاس مربیگری درجه C از ۱۳ آذر ماه به میزبانی شهرستان بم کلید می‌خورد. کلاس مربیگری A فوتبال بانوان نیز به میزبانی سیرجان در دی‌ماه برگزار می‌شود. همچنین دو کلاس مربیگری فوتسال نیز در شهرستان‌های سیرجان و رفسنجان در دی و بهمن برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: یک دوره مربیگری D فوتبال هم ویژه آقایان، اواخر آذر در شهر سیرجان برگزار می‌شود.

امیرخسروی به برگزاری دوره فوتبال ساحلی در شهر کرمان، اشاره و عنوان کرد: این دوره به زودی برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری آن انجام شده است.

وی افزود: یک دوره مربیگری C فوتبال هم ویژه آقایان، اوایل دی ماه در شهر رفسنجان برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت فوتبال استان کرمان، برگزاری دوره‌ مربیگری ویژه فوتسالی‌ها را نیز در دستور کار دانست و گفت: یک دوره مربیگری فوتسال ایران در اواخر آذر ماه در سیرجان و دوره مربیگری فوتسال هم در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوره مربیگری فوتسال ایران و دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا در اوایل بهمن ماه در شهر کرمان برگزار می‌شود. برگزاری یک دوره مربیگری درجه D فوتبال در شهر کرمان در اوایل دی ماه در دستور کار است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81145
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.