مسئولین روابط عمومی بدون اغراق و بزرگنمایی اطلاع رسانی کنند

مدیر کل زندان‌های استان کرمان در دومین روز از گردهمایی مسئولین روابط عمومی زندان‌های استان کرمان گفت:مسئولین روابط عمومی بدون اغراق و بزرگنمایی اطلاع رسانی کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید مجتبی حسینی، مدیر کل زندان‌های استان کرمان در سالن اجتماعات اداره کل زندان‌ها ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین روابط عمومی زندان‌های استان با بیان این موضوع که امروزه در تمام دنیا سازمان‌های موفق سازمان‌هایی هستند که مدیران و کارکنان روابط عمومی آن‌ها بدانند که چگونه باید به شکلی شفاف و آگاهانه به تجزیه و تحلیل امور سازمان خود بپردازند گفت:در دنیای کنونی رفع و رجوع مسائل و انعکاس فعالیت‌های سازمان یک هنر محسوب می‌شود و نقش بسزایی در تبیین و تعیین سیاست‌های سازمان دارد.

او افزود: خدا را شاکرم در مدتی که در استان کرمان مشغول خدمت هستم بحمد الله شاهد فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف در زندان‌ها بوده ایم و امیدوارم با کمک تیم روابط عمومی در استان شاهد پویایی بیشتر در مجموعه زندان‌ها باشیم.

مدیر کل زندان‌ها بیان داشت: کار روابط عمومی صرفا انعکاس اخبار و برگزاری یک مراسم نیست بلکه باید پل ارتباطی میان کارکنان و روسا، مجموعه سازمان و برون سازمان باشند و بتوانند نقاط ضعف و قوت را انعکاس دهند.

مدیر کل اقدامات تامینی و تربیتی استان خطاب به مسئولین روابط عمومی گفت: اغراق و بزرگنمایی در اطلاع رسانی خیانت به مجموعه و سازمان است لذا روابط عمومی‌ها باید بتوانند گزارش و عملکرد سازمان خود را به زبان ساده و بدور از اغراق و بزرگ نمایی و به شکل صحیح و مفید مطرح نمایند.

او به استفاده صحیح از تکنولوژی اشاره کرد و افزود: مسئولین روابط عمومی‌ها ضمن تجهیز دفاتر خود از بهترین فناوری‌ها و شیوه‌های مدرن ارتباطی و رسانه‌ای در راستای رشد، توسعه و تحقق اهداف سازمان اقدام کنند.

حسینی افزود: روابط عمومی‌ها باید با افکار نو و خلاقانه و بدور از حرکات نمایشی در حوزه‌های کاری خود ازظرفیت‌های موجود جهت ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌ها اقدام کنند.

درادامه علویان مسئول روابط عمومی اداره کل ضمن ارائه گزارش مختصری از برنامه‌های گردهمایی و کارگاه آموزشی به بیان مسائل، مشکلات و دغدغه‌ها مسئولین روابط عمومی پرداخت و موارد را با حضور مدیر کل مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81194
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.