۵ کارگاه ضایعاتی متخلف در راور پلمب شدند

معاون داستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از پلمب ۵ کارگاه ضایعاتی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی استوار زاده در جلسه ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی شهرستان که در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت برگزار شد، گفت: در بازدید از کارگاه‌های ضایعاتی راور پنج کارگاه ضایعاتی که فاقد صلاحیت و مجوز فعالیت بودند، پلمب شد.

او افزود: با توجه به مصوبات طرح پیشگیری از سرقت و ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی، کلیه واحد‌های خرید ضایعات در شهرستان مورد رصد نیرو‌های نظامی و انتظامی قرا می‌گیرند و با هرگونه تخلف و جرم در این حوزه با قاطعیت برخورد خواهد شد.

استوار زاده بیان کرد: آگاه سازی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم و اصناف، شناسنامه دار کردن مراکز خرید ضایعات، آموزش صنوف و جمع آوری معتادین متجاهر، می‌تواند به کاهش آمار سرقت در شهرستان کمک کند.

معاون دادستان با اشاره به مطالبات و نارضایتی‌های مردمی از سرقت سیم و کابل برق و مخابرات، اظهار کرد: سرقت علاوه بر خسارت‌های مالی، حس نا امنی در جامعه را در بین خانواده‌ها تقویت می‌کند.

او تصریح کرد: موضوع بازدارندگی سارقان باید در دستور کار دستگاه‌های خدمات رسان نیز قرار گیرد و باید مراکز نگهداری تجهیزات و کابل‌ها را به گونه‌ای تعبیه کنند که به راحتی قابل تخریب و سرقت نباشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81249
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.