رییس کل دادگستری استان کرمان:


قوه قضاییه در مسیر مردمی بودن گام بر می دارد

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی همواره تلاش می کند در راستای مردمی بودن گام بردارد.

به گزارش روز چهارشنبه کرمان نو و به نقل از روابط عمومی دادگستری بم یدالله موحد در دیدار با امام جمعه شهرستان بم افزود: جنبه مردمی بودن قوه قضاییه از زوایای متعددی قابل توجه است.
او از پشتیبانی و‌ همراهی های امام جمعه شهرستان بم با دستگاه قضایی شرق استان، تاکید کرد: قضات فعال در قوه قضاییه از بطن مردم هستند که پس از اتمام تحصیلات و کسب شرایط احراز منصب قضا، در خدمت قرار می گیرند و تلاش می‌کنند که عدالت و امنیت جامعه را تامین و تضمین کرده و انتظارات مردم را براورده کنند.
او تصریح کرد: قضات تلاشگر دستگاه قضایی همواره حقوق مردم را مورد توجه قرار می دهند و دلسوزانه سعی می کنند که خدمتگزار مردم باشند و اقامه قسط و عدل کنند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، اقامه قسط و عدل را از مهمترین رسالت های انبیاء عظام الهی دانست و ادامه داد: قضات نیز همین ماموریت الهی را بر دوش می کشند و با تلاش شبانه روزی سعی می‌کنند که مسائل و مشکلات مردم را حل کنند.
موحد کارکنان اداری و قضایی استان کرمان را افرادی فداکار دانست و گفت: کارکنان اداری و قضایی دستگاه قضایی استان کرمان ایثارگرانه و فداکارانه در حال خدمتهستند و نمونه این اقدامات را در اقدام قاضی توکلی زاده می توان دید که برای نجات جان متهمی که قصد خودکشی داشت، جان خود را به خطر انداخت و حتی زیر تیغ جراحی رفت و در حقیقت تجلی اخلاق عملی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81563
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.