تیم ملوان بندرانزلی از خاتون بم شکست خورد

کرمان نو- تیم فوتبال “ملوان بندر انزلی” در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در مقابل میزبان خود “خاتون بم” با نتیجه ۴ بر صفر شکست را پذیرا شد.

به گزارش کرمان نو در روز پنچ شنبه در چارچوب مسابقات ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران تیم خاتون بم توانست با نتیجه ۴ بر صفر در ورزشگاه فجر بم ملوان بندرانزلی را شکست دهد.

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم بعد از پیروزی مقابل ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران گفت:تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تیم خوبی است که در طول سالیان رقیب یکدیگر برای کسب عنوان قهرمانی بوده‌ایم و به دلیل اینکه سال گذشته با یکدیگر بازی نکرده بودیم شناخت آنچنانی از این تیم نداشتیم.

مرضیه جعفری افزود:تیم ملوان یک تیم جنگنده است که بسیار خوب دفاع می کرد که در نیمه اول ما با مشکل مواجه شده بودیم و نتوانستیم برنامه ای که داشتیم را پیاده کنیم.

او می گوید در نیمه دوم با جابجایی که انجام دادیم و صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم توانستیم متفاوت تر بازی کرده و حملات بهتری هم داشته باشیم در نتیجه تعداد گل بیشتری را به ثمر رساندیم.

به گفته او بچه ها باید تمرکز بیشتری داشته باشند و موقعیت هایی که به دست می آورند را به سادگی از دست ندهند .

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم اظهارداشت: با توجه به اینکه تمریناتمان را دیرتر شروع کردیم و تعدادی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم از لحاظ هماهنگی با مشکل مواجه بودیم اما رفته رفته تیم در حال شکل گرفتن است .

جعفری ادامه داد: تعدادی از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی حضور دارند و این موضوع تیم باشگاهی ما را با مشکل مواجه کرده، اما در نیمه دوم بازی هماهنگی تیم بهتر شد که امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده هماهنگ تر عمل کنیم و شرایطی که از تیم انتظار دارم برآورده شود.

او درباره اسپانسر تیم خاتون بم گفت:قطعا مجموعه شهرداری و مسوولین بم برای تیم فوتبال بانوان زحمت زیادی کشیدند اما مجتمع معدنی خاتون بم با مدیریت بسیار قوی دکتر اسماعیلی تمام امور را به نحو احسن انجام می دهد و یکسری دغدغه ها از روی دوش من برداشته شده است.

داورها تمرکزشان را بیشتر کنند

سرمربی تیم خاتون بم درباره داوری این بازی توضیح داد:اصولا درباره داوری خیلی نظر نمی دهم اما فکر میکنم در یک جاهایی توقعاتی نداشتیم زیرا ما در لیگ بانوان بازیکن زیادی نداریم که بتوانیم الکی به بازیکن کارت زرد داده شود.

او بیان کرد:رفتارهای داور مغرضانه نبود ولی همان طور که مربی و بازیکنان باید هر روز رشد کنند داورها هم باید تمرکزشان را بیشتر کنند.

جعفری درباره بازیکنان تیم خاتون بم گفت: زهرا سربالی مصدوم است و سه نفر از بازیکنان هم با مصدومیت جزیی در حال بازی هستند.

به گفته سرمربی تیم خاتون بم با توجه به پیروزی تیم همیاری ارومیه در مقابل سپاهان بازی هفته آینده با این تیم بسیار سخت خواهد بود.

تیم ملوان مغلوب تجربه بازیکنان خاتون بم شد

در ادامه سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت:تیم ملوان مغلوب تجربه بازیکنان خاتون بم شد و امیدوارم بازیکنان ملوان در بازی های بعد به این حد از خودباوری برسند که می توانند با تجربه کم هم در برابر تیم های با تجربه و تیم هایی که قهرمانی چند دوره لیگ برتر را به دوش می کشند بازی خوبی ارایه دهند.

معصومه جهانچی اظهارداشت: شرمنده هواداران ملوان بندرانزلی هستیم زیرا بازیکنان در نیمه اول انچه درباره تیم حریف گفته بودیم را رعایت کردند و تنها با یک گل از بازی بیرون امدیم اما در نیمه دوم استرس و فشار بازی باعث شد شیرازه تیم از هم پاشیده شود و سه گل دریافت کنیم.

او خاطرنشان کرد:تیم بم مربی بزرگ و بازیکنان باتجربه ای دارد که در تیم ملی توپ می زنند و این تیم برای قهرمانی بسته شده و لایق اتفاقات خوب در لیگ برتر است.

تیم ملوان هواداران خوبی دارد

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی تاکید کرد:تیم ملوان یک تیم ریشه دار است که سال ها بازیکنان و مربی های خوبی به تیم ملی معرفی کرده است و مسلما هواداران خوب و بزرگی دارد که اگر فدراسیون فوتبال اجازه دهد حتی برای بازی های خانم ها نصف استادیوم تختی پر خواهد شد.

به گفته جهانچی ما می دانستیم بازی مقابل تیم خاتون بم سخت است اما فکر نمی کردم با این نتیجه شکست بخوریم امیدواریم در بازی برگشت جبران کنیم.

او افزود: در دو بازی اول فشار زیادی روی بازیکنان بود زیرا ۶ بازیکن ما که مصدومیت شدید داشتند به صورت کج دار مریض کار کردند و در هر بازی دو بازیکن اصلی نداشتیم به همین دلیل در بازی با تیم های قدرتمند فشار زیادی را متحمل شدیم.

او می گوید شاید نبود بازیکنان بهانه ای نباشد برای کسب نتایج بد، اما یکی از دلایلی همین مصدوم هایی هستند که جزو بازیکنان اصلی بودند.

به گزارش کرمان در این بازی زهرا قنبری دو گل و نگین زندی و مونا حمودی هم هر کدام توانستند یک گل به تیم مقابل بزنند و فاطمه گرایلی از تیم خاتون بم نیز کارت زرد از داور دریافت کرد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81709
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.